loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقاد های دوباره ی یان رایت از باشگاه
انتقاد های دوباره ی یان رایت از باشگاه

انتقاد های دوباره ی یان رایت از باشگاه


" در حال حاضر آرسنال ونگر بحرانی ترین ماه های مربیگریش در آرسنال را پس از ورود به این تیم در سال 1996 تجربه می کند. "

 " بازیکنان ستاره ی تیم آماده ی خروج هستند ، خرید های جدید دشواری های خاص خودش را دارد ، بازیکنان برتر تیم آسیب دیده اند و برنامه ی بازی ها برای شروع فصل بسیار دشوار است. "

 " در حال حاضر خیلی دوست دارم بدانم در باشگاه سابقم چه می گذر ! "

 " شنیده ام که سس فابرگاس و سمیر نصری می توانند در عرض یک هفته باشگاه را ترک کنند و در حال حاضر فقط جروینیو ، کارل جنکینسون و الکس اکسلاید چمبرلین به جمع بازیکنان اضافه شده اند. "

 " گایل کلیچی تیم را ترک کرده . در حالی که بندتنر و ابوئه نیز در حال ترک تیم هستند ، و هیچ جایگزینی برایشان در نظر گرفته نشده ! این روز ها معمولا انتقادات زیادی از هواداران به دستم می رسد و همین دلیلی شده تا توئیتر را کنار بگذارم. "

 " اما من فقط می خواهم صادق باشم و بهترین راه حل ها را برای باشگاه عنوان کنم. "

 " با این اوصاف به نظر می رسد انقلاب ونگر در زمین به سرعت متوقف شده و من می ترسم این پایان راه او باشد. "

 " عجیب است که بسیاری از هواداران برای شروع فصل هیجان زده اند ! اینطور فکر می کنم که آن ها به شدت نگران هستند. "

 " شنبه شب آرسنال در مقابل نیوکاسل قرار می گیرد ، سپس باید در پلی آف مسابقه ی سختی با اودینزه داشته باشد و بعد به مصاف لیورپول و منچستر یونایتد برود. "

 " این باعث تعجب شما می شود که بازیکنان برتر تیم می خواهند تیم را ترک کنند و هیچ کس نمی خواهد وارد این تیم شود ! "

 " رفتن نصری و فابرگاس یا هر دوی آن ها ضربه ی بزرگی به تیم می زند و این پیامی کاملا اشتباه [ از طرف باشگاه ] است. "

 " می خواهم ببینم این مسائل چقدر طول می کشد ، قبل از اینکه جک ویلشر ، رابین ون پرسی ، آرون رمزی و تئو والکات تیم را ترک کنند ! منچستر یونایتد در مقابل منچستر سیتی عملکردی چشم گیر داشت ، حتی زمانی که بازیکنان اصلی از زمین خارج شدند جوانانی با کیفیت جایگزین آن ها شدند . در حالی که ترکیب آرسنال بی حال تر به نظر می رسد. "

 " هرگز با این سیاست ونگر که با بازیکنان 30 ساله یا مسن تر یک سال قرارداد می بندد مخالفم ! این بازیکنان در حال حاضر سرحال تر هستند و حضور بازیکنان با تجربه کمک زیادی به بازیکنان جوان می کند. "

 " همچنین ، این آزار دهنده است که پاتریک ویرا در منچستر سیتی نقش سفیری داشته باشد در حالی که او بازیکن افسانه ای آرسنال است و می خواهم او را هر روز در کالنی لندن ببینم. "

 " آرسنال هر هفته بازیکنان خود را می فروشد و پول بدست می آورد ولی هیچ بازیکن بزرگی به تیم اضافه نمی کند ! در همین زمان [ منچستر ] یونایتد در حال خریدن بازیکن است. "

 " وضعیت آرسنال خسته کننده و نا امید کننده است اما من نمی خواهم ونگر را سرزنش کنم . در حالی که او [ در این چند سال ] جامی برای باشگاه به دست نیاورده در عوض تاثیر بسیار عمیق و خوبی در باشگاه داشته. "

 " در نهایت نمی دانم او [ ونگر ] چقدر بودجه در اختیار دارد . اما بر این باور نیستم که باشگاه نمی تواند نقاط کلیدی ترکیب را تقویت کند ! "

 " علیشر عثمانوف یکی از ثروتمندترین مردان روسیه و صاحب بیش از 29% سهام آرسنال است اما در حال حاضر جایی در هیئت مدیره باشگاه ندارد. "

 " من اطمینان دارم که او مایل است قسمت عظیمی از ثروتش را به تیم تزریق کند با این حال به نظر نمی رسد استنلی کرونکه صاحب بیشترین سهم در باشگاه است ! "

 " اگر آرسنال می خواهد هم سطح دو تیم منچستر [ سیتی و یونایتد ] ، لیورپول و چلسی حرکت کند شاید با آوردن عثمانوف به هیئت مدیره این امر عملی باشد. "


نویسنده و مترجم : مرتضی لاجوردی


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۷۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰