loading
در حال بررسی درخواست شما
می خواهيم فابرگاس و نصري بمانند
می خواهيم فابرگاس و نصري بمانند

می خواهيم فابرگاس و نصري بمانند



بارسلونا مصر است تا بتواند تا پيش از آغاز ليگ برتر سسك فابرگاس كاپيتان توپچي ها را به خدمت بگيرد و از سوي ديگر گفته مي شود سمير نصري نيز به زودي با مبلغ 22 مليون پوند راهي منچستر سيتي خواهد شد.

و اما آندري آرشاوين هافبك 30 ساله روس آرسنال در مصاحبه با روزنامه اسپورت اكسپرس روسيه ، اعلام كرد كه جدايي فابرگاس يا نصري مي تواند ضربه بزرگي را به آرسنال وارد كند.

" سياست باشگاه در فصل آينده هماني است كه قبلا بوده اما فعلا نمي توان هيچ چيز خاصي در اين رابطه گفت. فقط همين بس كه دو بازيكن برجسته ما يعني سسك و سمير آينده شان نا مشخص است. از دست دادن هر كدام از آنها ضربه بزرگي خواهد بود و طبيعتا ما مي خواهيم هر دو آنها در آينده نيز در كنار ما باشند. اما وقتي بازيكني مي خواهد باشگاه را ترك كند .......دشوار است كه بگوييم آنها در اينجا خواهند ماند يا خير."

علي رغم تكذيب هاي مكرر آرشاوين ، اخيرا باز هم شايعاتي مبني بر جدايي وي از آرسنال به گوش مي رسد. گفته مي شود سليمان كريموف مالك بليونر باشگاه آنژي ماخاچ قلعه روسيه كه پيش از روبرتو كارلوس و يوري ژيركوف را به خدمت گرفته است قصد دارد آرشاوين را نيز به خدمت بگيرد اما آندري از آرسنالي بودن خود در فصل بعد اطمينان خاطر دارد.

" پيش از اين نيز گفته ام كه مطمئنم اين فصل در آرسنال خواهم بود. حتي اگر روزي بخواهم به روسيه بازگردم ، الويت من با زنيت است اما هيچ كس نمي داند كه در آينده چه اتفاقي مي افتد. اگر شما مي خواهيد خدا را به خنده بياندازيد ، از برنامه هاي تان براي آينده با او سخن كنيد!‌ "

چه با فابرگاس و نصري چه بدون آنها ، آرشاوين مي پذيرد كه رقابت هاي اين فصل آزمون دشواري براي وي و هم تيمي هايش خواهد بود.

" اين فصل بسيار دشوار خواهد بود زيرا شش تيم براي قهرماني رقابت خواهند كرد. در هر صورت مهمترين چيز برنده شدن هر جامي توسط آرسنال است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : independent.co.uk
بازدید: ۷۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰