loading
در حال بررسی درخواست شما
برای سوپر جام آماده میشوم  !!!!!!!!!!
برای سوپر جام آماده میشوم  !!!!!!!!!!

برای سوپر جام آماده میشوم !!!!!!!!!!



به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اسپورت در گزارشي درباره‌ي آخرين وضعيت سسك فابرگاس از حضور قريب الوقوع اين بازيكن در نوكمپ و امضاي قرارداد با باشگاه بارسلونا نوشت تا روياي بازگشتش به بارسلونا تحقق پيدا كند.

در گزارش اسپورت آمده است: كشتي سسك به بارسلون نزديك تر شده است و همه چيز از امضاي قرارداد در 48 ساعت آينده گواهي مي دهد. جوزپ ماريا و سالني دو تن از سران باشگاه بارسلونا با ايوان گازيديس، مدير اجرايي باشگاه آرسنال در تماس بوده‌اند تا آخرين جزئيات مربوط به اين انتقال را مورد بررسي قرار دهند.

به نظر مي رسد تصميم فابرگاس مهم‌ترين موضوع در سر گرفتن اين انتقال باشد. در حالي كه باشگاه آرسنال اعلام كرده بود كه مبلغ 29 ميليون يورو به هيچ وجه براي واگذار كردن فابرگاس كافي نيست، هافبك توپچي‌ها با اعلام اين كه از 5 ميليون يورو طلبش از آرسنال خواهد گذشت زمينه را براي انتقال فراهم كرده تا لندني‌ها هم به اين انتقال راضي شوند.

فابرگاس در اولين اظهارنظر رسمي خود،‌ كاملا شرايط را براي حضورش در بارسلونا تمام شده دانسته است: اولين هدف من اين است كه بتوانم براي بازي سوپركاپ اسپانيا براي گوارديولا آماده باشم!


// به دلیل بالاگرفتن قضیه فابرگاس خبر در بخش اصلی سایت منتشر شد
منبع اصلی خبر

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : ایسنا
بازدید: ۱,۷۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰