loading
در حال بررسی درخواست شما
گری نویل:آرسن ونگر یکی از بهترین هاست
گری نویل:آرسن ونگر یکی از بهترین هاست

گری نویل:آرسن ونگر یکی از بهترین هاست



طرفداران ناامید آرسنال شاید آخرین فرصت ها را به سرمربی خودشان داده باشند اما گری نویل مدافع راست سابق شیاطین سرخ و دشمن دیرین آرسنال معتقد است که هواداران آرسنال باید متوجه این خواسته ی خود باشند.
گری نویل باور دارد آرسن ونگر بعد از فرگوسن بهترین مربی جزیره بوده.
"زمانی که مقابل آرسنال قرار میگرفتیم ، می پذیرفتیم که در مقابل تیمی بازی میکنیم که 20 سال فوتبالی زیبا با پاسکاری و کارهای تیمی خارق العاده ارائه میدهد."

" معتقدم که بعد از فرگوسن ، آرسن ونگر است که موفقیت های بسیاری را کسب کرده و بنظرم خوزه مورینیو در جایگاه سوم قرار میگیرد ،کسی که تیمهای مختلفی را قهرمان ساخته و در باشگاه هایی که حضور داشته موفق بوده است."

"آرسنال باشگاه بزرگیست و انتظارات از این باشگاه زیادست ،اما اگر مدیری برجسته همچون آرسن ونگر نباشد شما نمیتوانید در چنین جایگاهی قرار بگیرید. او یکی از خیلی بهترین هاست."

بعضی از هواداران آرسنال خواهان رفتن ونگر هستن و بعضی ها معتقدن ارسنال با این روشی که در فصل ترانسفر در پیش گرفته است حتی خطر رفتن از میان 4 تیم جزیره را احساس میکند.

اما گری نویل معقتد است: " هواداران هر تیمی کم طاقت هستند. ارسنال به افتخارات احتیاج دارد وبا دست آوردن جامها میتوانید هواداران را متقاعد کنید ، اما این تفکر که شما باید آرسن ونگر را از دست بدهید کاملا اشتباهست. من 15 سال در منچستریونایتد مقابل آرسنال قرار داشتم اما آنچه که این مرد با بازیکنان جوان به نمایش میگذارد و همچنین شبکه استعدادیابی وی قابل ستایش هست و من به آن احترام میگذارم.

"معتقدم ونگر قبل ازاینکه سمیر و سسک فابرگاس را از دست بدهد بازیکنانی را جانشین خواهد کرد ،کاری که او در 10-15 سال اخیر انجام داده است.

"ارسنالی ها اصلی ترین رقیب ما در این 15 سال اخیر بوده ،تیمی که یک فصل را بدون شکست گذرانده. آرسنال زمانی بهترین تیمی بود که من مقابلشان بازی میکردم ،تیمی با بازیکنانی مثل برگمپ ،آنلکا، امانوئل پتیت، پاتریک ویرا ، اورمارس، ری پالر و آن 5 مدافع معروفش. آن تیم ، بهترین تیمی بود که من در انگلستان مقابش بازی کردم."

" فکر میکنم مردم خیلی سریع موضع می گیرند و فکر میکنند باید ونگر را تحت فشار قرار داد. ونگر برای مدتی طولانی فوق العاده موفق بوده و من فکر میکنم اگر هر کسی غیر از ونگر بود نمیتوانست در این 5 یا 6 سال، دستاوردهای او را تکرار کند"

"ونگر نه تنها با فوتبال زیبایش هواداران را سرگرم میکرد بلکه همیشه جایگاهشان در لیگ قهرمانان تضمین شده بود"
"آنها جهت ساخت ورزشگاه جدیدشان سرمایه گذاری بزرگی انجام دادند و برای ساختن ترکیبشان قادر نبود 30، 40، 50 یا 60 میلوین پاند در سال هزینه کنند."

" من با تحت فشار قرار گرفتن ونگر مخالفم و اگر به آرسنال نگاه کنید متوجه خواهید شد که آنها شبیه باشگاهی که به زانو در آمده نیستند. آنها به موفقیتشان در بلند مدت اعتقاد دارند."

مترجم کاظم دانش
[b]Hindu Kush
 [/b

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۸۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰