loading
در حال بررسی درخواست شما
کمپل خرید جدید آرسنال
کمپل خرید جدید آرسنال

کمپل خرید جدید آرسنال



این مهاجم 19 ساله که در رقابتهای کوپا آمریکا و همچنین جام جهانی زیر 20 سال در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت پیشنهادات زیادی از تیم های بزرگ اروپایی داشت ولی آرسنال را برای ادامه دوران ورزشی خود برگزید.

او در سن خوزه پایتخت کاستاریکا متولد شده، چپ پاست و در شش باری که برای تیم ملی بزرگسالان کشورش به میدان رفته دو گل به ثمر رسانده است. در اولین بازی خودش در برد 5-0 برابر کوبا و در رقابتهای جام طلایی کونکاکاف موفق به گلزنی شد و تیمش را تا رسیدن به مرجله یک چهارم پایانی آن رقابتها یاری کرد.

او دومین گل خود را در رقابتهای کوپا آمریکا و در بازی با بولیوی به ثمر رساند. او همچنین در 12 بازی که برای رده سنی زیر 20 سال انجام داده 10 بار موفق به گلزنی شده است که شامل 2 گل در 3 بازی در رقابتهای جام جهانی زیر 20 سال که اخیرا برگزار شد نیز می شود.

کمپل دو فصل در لیگ دسته اول کشورش برای تیمهای دیپورتیوو ساپریسا و پونتارناس به طور قرضی بازی کرده است، وی در مجموع 8 بازی در لیگ انجام داده است.

دیپوتیوو ساپریسا یکی از باشگاه های بزرگ منطقه کونکاکاف به شمار می رود و رکورد قهرمانی در کشور کاستاریکا را هم با 29 بار قهرمانی در اختیار دارند.

مذاکرات آرسنال با وی انجام شده و توافقات نیز حاصل شده است.

آرسن ونگر در مورد او گفت:
"جوئل کمپل نشان داده است بازیکنی با توانایی های عالی است و در رده ملی نیز به عنوان یک جوان عالی کار کرده است. به دنبال انجام دادن یک سری کارهای تشریفاتی برای بستن قرارداد با او هستیم تا او به ما در آرسنال ملحق شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰