loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال باخت , صدر نشین صعود کرد
آرسنال باخت , صدر نشین صعود کرد

آرسنال باخت , صدر نشین صعود کرد

در این بازی تشریفاتی که آرسنال صعودش را مشخص کرده بود آرسنال با ترکیب جوانان خود به مصاف المپیاکوس با انگیزه در خانه خودش رفت .
آرسنال در این بازی از فابیانسکی درون دروازه بهره می برد  . در دفاع میانی سیلوستره و نوجوانی به نام توماس کروز عهده دار عقب زمین بودند. کرآ گیلبرت و کیل بارتلی هم دو گوش دفاع را عهده دار بودند.
در میانه میدان آرون رمزی - الکس سانگ و فران مریدا ایستادند و کمی جلوتر جک ویلشر - تئو والکات و کارلوس ولا مسئولیت تهاجمی تری داشتند.
هر دو تیم در نیمه اول سع در حفظ نتیجه و بیشتر کنترل بازی داشتند که هر دو تیم ضمن خلق صحنه هایی موفث بودند . میانگین بسیار پایین تیم آرسنال شاید روی کاغذ خیلی امید ها را کم کرده بود اما جوانان نشان دادند آینده در انتظار آن هاست .
نیمه دوم بازی با گل دقیقه 47 لئوناردو آغاز شد تا شوکی باشد برای جوانان آرسنال . آرسنال با پاس کاری های کوتاه و ارائه حملاتی موفق شد صحنه های خطرناکی روی دروازه خلق کند که در زدن ضربات آخر ناموفق نشان داد . ولا بازیکنی بود که موقعیت های زیادی در این بازی هدر داد . تئو والکات نیز از بازیکنانی بود که می توانست بازی را به تساوی بکشاند.
المپیاکوس یونان نیز روی چند ضد حمله بسیار خوب کار کرد که روی واکنش های فابیانسکی موفق نبودند.
در مجموع بازی با همان تک گل به پایان رسید و آرسنال با 13 امتیاز به عنوان صدر نشین و المپیاکوس نیز به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله بعد را به دست آوردند .
جوانان آرسنال در این بازی با وجود ارائه بازی نسبتا ضعیف نمره قبولی گرفتند و با وجود سن کم در لیگ قهرمانان اروپا سرفرازانه بازی کردند.
تنها تعویض آرسنال نیز دقیقه 77 بود که گیلز سونو به جای جک ویلشر به بازی آمد.
با نتایج به دست آمده در لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در مرحله بعدی رقابت ها با یکی از تیم های بایرن مونیخ , زسکا موسکو , اینترمیلان , آث میلان , پورتو , ليون , المپیاکوس و یا  اشتوتگارت برخورد خواهد کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۶۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰