loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس: ونگر بهترین است
فابرگاس: ونگر بهترین است

فابرگاس: ونگر بهترین است


سسک روز دوشنبه با قراردادی 5 ساله و مبلغی حدود 35 میلیون پوند به بارسا پیوست، قصه طولانی رفتن فابرگاس به بارسلونا با این قرارداد به پایان رسید و سسک هم از این قضیه خوشحال است اما معتقد است این قضیه باعث نخواهد شد رابطه او و ونگر خراب شود.

"هیچگاه نمیتوانم کلمات کافی را برای کارهایی که برای من انجام داده بیان کنم، هیچگاه او را فراموش نخواهم کرد، نمی توانم احترامی که برای او قائلم را بیان کنم. از اینکه الان اینجایم مدیون او هستم.

فکر نمیکنم اینجا دید خوبی نسبت به او وجود داشته باشد، او در اینجا جوری تجسم می شود که از نظر من اشتباه است، اگر امروز اینجا هستم فقط به خاطر اوست.

رابطه ما خارق العاده است، روز جمعه با او با او خداحافظی کردم و خیلی احساساتی شده بودم چون او برای من مثل پدر بود.

حتی در موقعی که خواستم به او بگویم چه قدر از او ممنونم نتوانستم حرف بزنم چون احساساتی شده بودم و نمی توانستم زیاد حرف بزنم.

پس از آن برایش پیامی فرستادم و گفتم هیچ وقت کارهایی که برای من انجام داد را فراموش نخواهم کرد. اگر او نبود من اکنون اینجا نبودم و رویایم به حقیقت نمی پیوست.

اگر آرسنال می خواهد باشگاهی بماند که اکنون هست باید برای همیشه زیر نظر ونگر باشد چون او بهترین است، همه به او احترام می گذارند و برای من برای همیشه بهترین کسی خواهد بود که در فوتبال با او رو به رو شدم.

فابرگاس اصلی ترین مرد خط میانی آرسنال در پنج سال گذشته بود و جدایی او ممکن است باعث به وجود آمدن ضعف در خط میانی تیم شود ولی خود سسک معتقد است توانایی جوانانی مثل ویلشر و رمزی چیزی فراتر از پر کردن جای اوست.

"مساله اصلا این نیست که خط هافبک آرسنال در حال حاضر مشکل خاصی دارد. جک ویلشر به زودی کاپیتان تیم ملی انگلیس خواهد شد، نیاز نیست یک پیشگو باشید تا این را بدانید.

همینطور آرون ، استعداد او باور نکردنی است ، ضربات نهایی او می تواند بهتر شود و او ستاره بعدی آرسنال است. آنها موفق می شوند و برای باشگاه خارق العاده خواهند بود.

نتوانستم آنجا جامی به ویترین افتخارات اضافه کنم، من فقط یک جام حذفی برنده شدم و بزرگترین حسرت من در دوران حرفه ای من این خواهد بود که به عنوان کاپیتان آرسنال جامی بالای سر نبردم.

بیش از اینکه نتوانستم جامی برنده شوم اتفاقاتی بود که هر سال می افتاد، برای برنده شدن تلاش می کردیم ولی در پایان شکست می خوردیم. اینگونه به نظر می رسید که آن در پایان کار آن روحیه لازم برای کسب جام را نداشتیم اما آرسنال باشگاهی بزرگ است و بدون من هم به راه خود ادامه خواهد داد همانطور که پس از جداییپاتریک ویرا و هانری کار خود را ادامه دادند.
هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست و من هم بزرگتر از آرسنال نبودم، من فقط یک بازیکن بودم و هشت سال را آنجا گذراندم و همه چیزم را ارائه کردم.

من همیشه یک هوادار آرسنال خواهم بود چون کاری که آنها برای من انجام دادند باور نکردنی است و من هیچوقت آنرا فراموش نخواهم کرد.

رابطه خاصی با ونگر دارم، ما ساعت ها در مورد این انتقال صحبت کردیم. او نمیخواست مرا با کمتر از 80 میلیون پوند بفروشد! اما در آخر من او را قانع کردم، من از او برای اینکه به خواسته بازیکنانش احترام می گذارد متشکرم.

مردم از من می پرسند چرا چهار سال پیش قراردادی بلند مدت با آرسنال امضا کردم، در آن زمان من فقط 20 سال داشتم. گواردیولا مربی بارسا نبود و من هیچ حسی میان من و بارسا وجود نداشت و آنها هم به من فکر نمی کردند، من هنوز بچه بودم!

از هواداران آرسنال عذر می خواهم که نتوانستم با آنها صحبت کنم و جدایی از آنها ناراحت کننده است چون من یک سوم از عمر خود را آنجا سپری کردم.

لحظه خداحافظی با هم تیمی هایم و به خصوص ونگر خیلی برایم احساسی بود."

سسک در مورد آرزوهای جدیدش هم صحبت کرده است:
"و من می خواهم از گواردیولا هم تشکر کنم که به من اعتقاد داشت، من دو یا سه سال قبل آماده نبودم ولی اکنون آماده  شده ام.

می دانستم بهترین تیم دنیا مرا می خواهد و مدت زمان زیادی صبر کردم اما ارزشش را داشت ، این روز خاصی است، یکی از بهترین روزهای زندگی من."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky-sun
بازدید: ۱,۱۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰