loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 1 - اودينزه كالچو 0
آرسنال 1 - اودينزه كالچو 0

آرسنال ۱ - اودينزه كالچو ۰



در اين بازي كه راس ساعت 23 :15 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه امارات آغاز شد ، آرسنال بازي را بسيار طوفاني شروع كرد و توانست تنها پس از گذشت 4 دقيقه با ضربه دقيق تئو والكات بر روي پاس رمزي دروازه اودينزه را فرو بريزد تا توپچي ها ادامه بازي را با آرامش بيشتري دنبال كنند.


آرسنال در مجموع نيمه اول بازي را تحت كنترل خود داشت ولي نتوانست موقعيت هاي چنداني را خلق كند . اودينزه نيز در لحظاتي بسيار خطرناك ظاهر شد و توانست دروازه آرسنال را با خطراتي جدي تهديد كند. مهم ترين آنها ضد حمله سريع اي بود كه آرمرو توانست با ژسني در موقعيت تك به تك قرار بگيرد كه با عكس العمل عالي ژسني دروازه آرسنال بسته ماند. آنتنيو دي ناتاله نيز از روي ضربه ايستگاهي تير دروازه آرسنال را به لرزه درآورد.


نيمه دوم بازي با يك تعويض براي آرسنال آغاز شد و طي آن كايرن گيبز مصدوم از بازي خارج و يوهان جورو به جاي وي وارد ميدان شد اما تنها پس از گشذت 10 دقيقه يوهان جورو نيز مصدوم و تعويض دوم آرسنال نيز با حضور كارل جنكينسون جوان به جاي وي صورت گرفت. اودينزه توانست در نيمه دوم بازي را تحت كنترل خود بگيرد و موقعيت هايي را نيز به روي دروازه آرسنال ايجاد كرد كه با هوشياري مدافعين و ژسني دروازه آرسنال تا پايان بازي بسته ماند و آرسنال توانست در دومين بازي خود در فصل جديد دومين كلين شيت پياپي خود را ثبت كند. ضمنا در انتهاي بازي نيز تئو والكات بر روي يك ضد حمله صاحب موقعيت شد كه ضربه فني وي با عكس العمل هندانوويچ دروازبان اودينزه راهي كرنر شد.


بدين ترتيب آرسنال توانست در روزي كه تعدادي از بازيكنان كليدي خود را از جمله سمير نصري ، رابين ون پرسي و جك ويلشر را در اختيار نداشت توانست نتيجه قابل قبولي را كسب كند. ضمن اينكه آرسن ونگر نيز در اين بازي به دليل محروميت از روي سكوها نظاره گر بازي بود.


در تصوير زير مي توانيد آمار بازي و اسامي بازيكناني را كه به ميدان رفتند ملاحظه كنيد:




  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۵۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰