loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش در آمدی برای بازی در مرکز زمین
پیش در آمدی برای بازی در مرکز زمین

پیش در آمدی برای بازی در مرکز زمین



گلزنی تئو والکات در بازی برابر اودینزه باعث شده تا این بازیکن سرعتی باور داشته باشد می تواند به عنوان مهاجم مرکزی در مرکز زمین بازی کند .
تئو والکات که در سن 16 سالگی از تیم ساوتمپتون به آرسنال آمد در ابتدامهاجم تیم ساوتمپتون بود و پس از پیوستن به آرسنال و بنا به صلاح دید آرسن ونگر کار خود را به عنوان یک وینگر ادامه داد . هر چند همیشه آرسن ونگر درباره توانایی این بازیکن برای بازی در مرکز خط هجومی تیم صحبت کرده اما معمولا والکات به عنوان یک وینگر در تیم آرسنال درخشیده است .
حال تئو باور دارد می تواند در مرکز زمین بازی کند و گلزنی وی در بازی برابر اودینزه نیز می تواند پیش در آمدی بر این موضوع باشد .

" بازی در این پست می تواند بسیار عالی باشد . رئیس همیشه در برخی از مواقع به من قول داده است که شانس هایی برای بازی در جلوی زمین به من بدهد . شش سال گذشته است و امیدوارم در صورت ادامه روند گلزنی ام بتوانم شانس هایی برای بازی در جلوی زمین و کنار رابین ون پرسی داشته باشم .
من هیچ تقاضایی در اینباره ندارم و این مسئله کاملا بازی است . من فقط مسائلی برای فکر کردن به رئیس می دهم . "

تئو والکات یک شانس مناسب گلزنی نیز در انتهای بازی داشت که با واکنش خوب دروازبان اودینزه توپ به کرنر رفت . نظر والکات درباره بازی سه شنبه شب :

" فکر می کنم نتیجه یک بر صفر نتیجه مثبتی باشد . کلین شیت مسئله بسیار مهمی است . بازیکنان جوان زیادی امشب بازی کردند و به خوبی کار کردند .
اودینزه تیم بسیار خوبی است و از نظر تکنیکی در سطح قدرتمندی قرار دارند . سریع هستند و در مئاقعی درس هایی به ما یاد دادند . در میانه زمین آن ها بسیار قدرتمند بودند اما این نتیجه خوبی برای ما بود .
همچنین ما بازیکنانی داریم که بازگشته اند و آن ها در پست های خود زیر فشار بیشتری قرار گرفتند . بازی دشواری داریم اما باید برای این جدال به جلو حرکت کنیم .
ما نخواستیم در بازی سه شنبه با تعداد بسیار زیادی حمله ور باشیم چرا که از توانایی این تیم در ضد حملات اگاه بودیم . پس باید بسیار فشرده کار می کردیم و دو کلین شیت اخیر برای تیم بسیار خوب بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰