loading
در حال بررسی درخواست شما
کارول یادآور آلن شیرر
کارول یادآور آلن شیرر

کارول یادآور آلن شیرر



این مهاجم بلند قامت که در ژانویه با مبلغ 35 میلیون پوند به لیورپول پیوست فصل گذشته و در بازی رفت آرسنال و نیوکاسل تک گل تیمش را به ثمر رساند و باعث شد آرسنال سه امتیاز ارزشمند خانگی را از دست بدهد و همین موضوع باعث شده ونپرسی به او نگاه ویژه ای داشته باشد.

رابین در مصاحبه ای با سایت رسمی در مورد اندی کارول گفت:

"او خیلی قدرتمند است و سبک بازی اش مرا یاد آلن شیرر می اندازد. خیلی عالی توپ را حفظ می کند، با قدرت ضربه سر می زند، به خوبی حرکت می کند و در محوطه هم با نشاط به نظر می رسد.

ما قبلا دیده ایم کارول چه کارهایی می تواند انجام دهد، او فصل گذشته گل برتری نیوکاسل را به ثمر رساند، ما باید مراقب او باشیم."

در آخرین رویارویی شاگردان کنی داگلیش و آرسنال ونپرسی در وقتهای اضافه موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه لیورپول را باز کند ولی دو دقیقه بعد درک کویت کار را در لحظات پایانی به تساوی کشاند و باعث شد امتیازات آن بازی تقسیم شود.

لیورپول تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت و جوردن هندرسون، استیوارت داونینگ ، چارلی آدام و خوزه انریکه را به خدمت گرفت و مرد هلندی آرسنال معتقد است آنها امسال برای قهرمانی جزیره می جنگند.

"من هر سال آنها را در زمره مدعیان می دانم و آنها حالا خیلی قویتر به نظر می رسند، شما فقط می توانید منتظر چنین بازی هایی باشید.

از اینکه جلوی آنها بازی می کنیم هیجان زده هستم، آخرین رویارویی ما در آپریل واقعا دراماتیک بود و تازه از دقیقه 90 شروع شد! امیدواریم که یک تجربه خاص را روز شنبه به هوادارنمان بدهیم.

من خلاصه بازی هفته قبل آنها برابر ساندرلند را دیدم و آنها کمی بدشانس بودند که بازی را پیروز نشدند و باید بگویم که ساندرلند هم خوب کار کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰