loading
در حال بررسی درخواست شما
دالگليش : دست از سر ونگر برداريد!
دالگليش : دست از سر ونگر برداريد!

دالگليش : دست از سر ونگر برداريد!



علي رغم درگيري لفظي در بازي فصل گذشته ميان آرسن ونگر و كني دالگليش ، سرمربي لك لك ها معتقد است كه آرسن ونگر هنوز هم بهترين فرد براي هدايت آرسنال است. وي ضمن پا فشاري بر اين مسئله كه مشاجره فصل گذشته وي با ونگر به تاريخ پيوسته است ، از منتقدان مي خواهد تا دستاور هاي ونگر را به ياد آورده و فراموش نكنند كه وي موفق ترين مربي تاريخ باشگاه است.

" آرسن اخيرا مورد انتقادهايي قرار گرفته است. اما شما به ندرت مي توانيد بينيد كه مربيان مورد ستايش قرار بگيرند. او براي آرسنال خارق العاده بوده است. آن به اين معنا نيست كه وي عاري از انتقاد است اما بهتر است كه مردم بعضي چيز ها را به ياد بياورند.

" زماني كه آنها با مشكلاتي مواجه بودند ، او آنها را هدايت كرد تا از سد آن عبور كنند. او هميشه به خوبي بازيكنانش را مي فروشد - پتيت ، اورمارس ، هانري ، ويرا و آنلكا. او ستارگان خود را فروخت. او همواره زماني كه باشگاه به كمك مالي احتياج داشته است ، بيشترين مبالغ را از طريق فروش بازيكن براي باشگاه دريافت كرده است.

" آرسن براي آنها به خوبي كار كرده است بعلاوه اينكه جامهايي را براي آنها به ارمغان آورده است. تنها چيزي كه آنها در حال حاضر كم دارند فتح جامهاست."

دو تيم امروز در حالي در ورزشگاه امارات به مصاف يكديگر خواهند رفت كه آرسنال در اين بازي غايبان پرشماري دارد و شايد بهترين فرصت براي ليورپول باشد تا نخستين پيروزي خود را در اين ورزشگاه به دست بياورد اما با اين حال داگليش معتقد است كه آرسنال هنوز هم حريف قدرتمندي است.

" آنها فابرگاس را از دست داده اند همان طور كه ممكن است نصري را نيز از دست بدهند و دو محروم نيز دارند اما بازي با آنها هنوز هم دشوار است. هركسي كه براي آنها به ميدان برود ، با همان اصول و سبك بازي مي كند. ما مي دانيم كه مجبور خواهيم بود با آنها به رقابت بپردازيم و به همان خوبي بازي فصل گذشته در مقابل آنها ظاهر شويم.

" آنها براي ما يك حريف قدرتمند هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۹۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰