loading
در حال بررسی درخواست شما
نصری در بازی برگشت مقابل ادینزه به میدان نخواهد رفت!
نصری در بازی برگشت مقابل ادینزه به میدان نخواهد رفت!

نصری در بازی برگشت مقابل ادینزه به میدان نخواهد رفت!

سمیر نصری پس از صحبت با آرسن ونگر و اظهار این نکته که انتقال او به منچستر سیتی در ازای 22 ملیون پاند با انجام بازی در اروپا به خطر خواهد افتاد برای بازی در دور برگشت از مرحله انتخابی جام باشگاه های اروپا مقابل ادینزه به ایتالیا سفر نخواهد کرد.
ونگر نیز علی رغم میل خودش با توجه به اصرار این بازیکن مجبور شد او را بر خلاف گفته خودش در آخر هفته قبل - که بیان کرده بود که امیدوار است که از نصری در این بازی که درحال حاضر مهمترین دغدغه برای آرسنال است استفاده کند - از ترکیب بازی بیرون بگذارد . آرسنال در بازی رفت توانسته بود با نتیجه خفیف 1-0 در خانه ادینزه را مقلوب کند.
نصری امیدوار است که بتواند تا پایان این هفته انتقال خود را به سیتی کامل کند این در حالی است که آرسنال در هفته قبل با نتیجه

دو بر صفر مقابل لیور پول در خانه مقلوب شد و در آن طرف نیز منچستر سیتی با برد 3-2 برابر بولتون توانست در دو بازی اول لیگ به 6 امتیاز ممکن دست پیدا کند.
همچنین نصری می تواند با این انتقال حقوق هفتگی خود را که در آرسنال 90 هزار تا در هفته بود را دو برابر کند و نیز شانس قهرمانی خود با این تیم را نیز بیشتر می بیند.
روبرتو مانچینی سرمربس منچستر سیتی در این رابطه اعلام کرده بود که اگر نصری در بازی برگشت مقابل ادینزه به میدان برود و در این صورت دیگر نتواند برای منچستر سیتی در رقابت های اروپایی به میدان برود انتقال از نظر او پایان یافته خواهد بود.
آرسن ونگر در بازی های پیش فصل آرسنال اعلام کرده بود که دوست دارد نصری حتی بدون تمدید قرارداد این فصل را با آرسنال سپری کند حتی اگر در پایان فصل بعد او به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا شود .
نصری در این باره به هم تیمی هایش گفته که نگران جدایی یا ماندن در این تیم نیست ولی در این هفته های اخیر به نظر میرسد که او میل بیشتری برای پیوستن به سیتی پیدا کرده - مقامات ارسنال نیز به ونگر گفته اند که آنها نمی توانند از این مقدار پول چشم پوشی کنند.
در پایان این طور به نظر میرسد که بازی نکردن نصری در بازی برگشت لیگ قهرمانان نشان دهنده چراغ سبز آرسنال برای منچستر سیتی است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : guardian.co.uk
بازدید: ۸۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰