loading
در حال بررسی درخواست شما
باید روی آینده تمرکز کنیم
باید روی آینده تمرکز کنیم

باید روی آینده تمرکز کنیم



سمیر نصری نیز به فاصله ای نه چندان زیادی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تیم منچستر سیتی پیوست تا آرسنال عملا در بدترین وضعیت چند سال اخیر نقل و انتقالات خود قرار بگیرد . این وضعیت با عملکرد بسیار ضعیف این تیم تا این لحظه از نقل و انتقالات در جذب بازیکن کامل شده است .
آرسن ونگر می گوید این زمانی است برای تمرکز بر روی آینده .
آرسن ونگر تا کنون بازیکنانی نظیر الکس چمبرلین , ریو میایچی و جوئل کمپل , کارل جنکینسون و همینطور جروینیو را جذب کرده و در سوی دیگر ستارگان اصلی تیم خود یعنی سس فابرگاس و سمیر نصری را از دست داده است . این در حالی است که بازیکنانی نظیر امانوئل ابوئه و گائل کلیچی نیز تیم را ترک کرده اند .
آرسن ونگر نیز اعلام می کند این خلا را می داند  و میزان خسارت ترک این بازیکنان را می داند اما وی دغدغه تعداد بازیکنانی که در باشگاه هستند را دارد .

" تابستان سختی بود چرا که ما فابرگاس و نصری را نقل و انتقالات دادیم و این مسئله در نهایت افتاد .
ما دو تن از بزرگترین بازیکنان را از دست دادیم و این قسمت ناراحت کننده داستان است اما برخی مسائل دیگر گذشته و ما می خواهیم بر روی آینده تمرکز کنیم .
مجموعا چیزی که شما نمی خواهید این  است که بازیکنانی داشته باشید که برایتان بازی کنند و در فکرشان این باشند که فردا صبح خواهند رفت . این ایده آل نیست . شما می خواهید بازیکنانی داشته باشید که کاملا  برای زمان طولانی متعهد باشند و برای شانس هایمان دفاع کنند . "

ونگر اعلام می کند علاقه مند بود وضعیت نصری و فابرگای پیش از ماه آگوست مشخص شود اما وی مدعی است زمان در دست وی نبود .

" این مسئله که این اتفاقات زودتر رخ می داد قابل پیش بینی نبود اما چیزی که شما فراموش می کنید این است که این مسئله فقط بستگی به من نداشت .
ما می خواتسمی تمام این مسائل را خیلی زود بعد از تابستان تفکیک کنیم اما این ممکن نشد و متاسفانه این مسئله فقط مربوط به کار ما نبود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰