loading
در حال بررسی درخواست شما
دلایل جدایی نصری از نگاه ونگر
دلایل جدایی نصری از نگاه ونگر

دلایل جدایی نصری از نگاه ونگر


روز سه شنبه دو باشگاه آرسنال و منچستر سیتی بر سر انتقال سمیر نصری به توافق رسیدند و سمیر نصری هم پس از فابرگاس از آرسنال جدا شد تا آرسنال دو مهره ارزشمند خود را در طول 10 روز از دست بدهد.

سمیر سه شنبه صبح همراه با تیم تمرین کرد و همچنین در بازی روز شنبه تیم برابر لیورپول به میدان رفت و اگر برای بازی با اودینزه هم در ترکیب قرار می گرفت برای آرسنال بازی میکرد. ونگر تصمیم خود را مبنی بر اجازه دادن به سمیر برای پیوستن به سیتی قبل از شروع جلسه تمرین گرفته بود. ونگر اعلام می کند که تمایلی به رفتن سمیر نداشت اما این نکته را هم تصریح کرد که باید واقع بین می بود و به این قضیه هم فکر میکرد که ممکن است سمیر فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند.

ونگر در مورد این انتقال گفت:

"سمیر سه شنبه صبح با ما تمرین کرد. اما من از قبل تصمیم گرفته بودم، او این را نمیدانست، این تصمیم صبح قبل از تمرین گرفته شد و او به تمرین آمد.

من تعهد و رفتار حرفه ای سمیر را زیر سوال نمی برم. اگر من به او میگفتم با ما بیاید و بازی کند این کار را انجام می داد، همانطور که روز شنبه برای ما بازی کرد اما شما با خود می گویید چه تعهدی میتوانید داشته باشید.

قوانین فوتبال به گونه ای شده است که یک بازیکن می تواند اکنون قیمت بالایی داشته باشد ولی شش ماه بعد هیچ قیمتی ندارد، این به هیچ وجه منطقی نیست اما در پایان ما این تصمیم را از جنبه های روانی و مالی گرفتیم.

من واقع بین هستم پس کلکی در کارم نیست. این بخشی از زندگی مدرن یک فوتبالیست حرفه ای است، اینکه همه به یکباره به منچستر سیتی می روند اتفاقی نیست!

ما نمی خواستیم فابرگاس را از دست بدهیم اما در موقعیتی قرار گرفتیم که نمی خواستیم. نصری در موقعیتی بود که پیشنهادات دیگری داشت و نمی خواست قرارداد خود را تمدید کند. شما چه تعهدی از بازیکنی میخواهید که برای مدتی طولانی او را در اختیار ندارید؟ این سوالی است که باید به آن پاسخ دهید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰