loading
در حال بررسی درخواست شما
با شكست دادن اودينزه تنش ها از بين رفت !
با شكست دادن اودينزه تنش ها از بين رفت !

با شكست دادن اودينزه تنش ها از بين رفت !



سرمربي آرسنال و شاگردانش يكشنبه به اولدترافورد خواهند رفت تا اولين پيروزي خود در اين فصل ليگ جزيره را به ثبت برسانند . اين در حالي است كه آرسنال چهارشنبه شب توانست در ايتاليا به پيروزي رسيده و به مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا صعود كند ، تيم بعد از اين پيروزي از نظر روحي وضعيت مناسب تري پيدا كرده است .

ونگر اذعان مي كند از كاهش اعتماد ها بعد از باخت هفته ي گذشته در مقابل ليورپول رنج مي برد اما او انتظار ديدن تيم متفاوت در اين هفته و در مقابل منچستر يونايتد دارد .

صحبت هاي آرسن ونگر را در ادامه خواهيد خواند :

" شما قبل از بازي با اودينزه تنش را در تيم احساس مي كرديد . بعد از بازي اول مقابل اودينزه [ بازي رفت ] در تيم حس نا امني وجود داشت چرا كه ما بازي را 1-0 برده بوديم و از اودينزه عملكرد بسيار خوبي ديده بوديم. "

" هنگام بازي با ليورپول اين مسابقه ذهن ما را مشغول كرده بود و من مطمئن هستم حالا كه اين مسابقه به خوبي تمام شده شما تيمي قانع كننده تر مقابل منچستر يونايتد خواهيد ديد. "

" اطمينان دارم روز يكشنبه تيم مستحكم و عملكرد خوبي خواهيم داشت . ارئه بازي خوب در اين مسابقه براي ما بسيار مهم و حياتي است. "

بعد از گذشت دو هفته از رقابت هاي ليگ منچستر يونايتد 5 امتياز بيشتر از آرسنال گرفته اما آرسن ونگر معتقد است كه تازه هفته هاي اول ليگ است و پرداختن بيش از حد به جدول رده بندي درست نيست .

وي در اينباره مي گويد :

"‌ جدول رده بندي مهم است !‌ اين مسئله را انكار نمي كنم اما بعد از دو هفته استناد به جدول درست نيست. "

" مسئله ي مهم عملكرد ما در روز يكشنبه است تا متقاعد شويم كه مي توانيم در سطوح بالاتر به رقابت بپردازيم و البته اينكه فاصله ي بيشتري با صدر جدول نگيريم. "

" ما در دور اول ليگ [ مسابقات رفت ] در خارج از خانه با تيم هاي بزرگ روبرو مي شويم و اين مسئله براي گرفتن نتيجه بسيار مهم است زيرا كه براي مثال به منچستر يونايتد اجازه نمي دهد تا فاصله ي زيادي بگيرد. "

نويسنده و مترجم : مرتضی لاجوردی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰