loading
در حال بررسی درخواست شما
حمایت فرگوسن از فروش سمیر نصری
حمایت فرگوسن از فروش سمیر نصری

حمایت فرگوسن از فروش سمیر نصری


بالاخره سمیر نصری که یک سال به پایان قراردادش باقی مانده بود، هفته ی گذشته با 24 میلیون پاند راهی ورزشگاه الاتحاد شد. رفتن سمیر نصری پس از ترک فابرگاس به مقصد بارسلونا باعث شد رسانه ها آرسن ونگر و جاه طلبی باشگاه آرسنال را مورد انتقاد قرار بدهند.

به هر حال در آستانه ی بازی حساس روز یکشنبه میان آرسنال و منچستر یونایتد ،الکس فرگوسن از تصمیم باشگاه آرسنال مبنی بر فروش سمیر نصری حمایت کرد.

" همه ی ما در یک قایق هستیم"

" وقتی بازیکنی دو سال به اتمام قراردادش باقی مانده باشد چندین حالت بوجود خواهد آمد .
اول : او را متقاعد میکنید که قرارداد جدیدی امضا کند. دوم : او قرارداد جدید امضا نخواهد کرد . سوم :وقتی او به سال آخر قراردادش میرسد شما به مشکل برخواهید خورد."

" ما هم به بازیکنانی که یک سال به پایان قراردادشان مانده باشد میگوییم ما تنها نیستیم"

"هنگامی که بازیکنی را دارید که یک سال به پایان قراردادش باقی مانده و نمیخواهد تمدید کند، شما به مشکل برخواهید خورد. یا باید او را سال بعد رایگان از دست دهید یا اینکه الان از فروشش پولی به دست آورید و فروختن کار معقولانه ای است"

شیاطین سرخ پس از اینکه سمیر نصری اعلام کرد که به فتج جام ها می اندیشد علاقه مند به جذب وی شدند اما سرانجام او به تیم مانچینی پیوست.

اما هری ردنپ سرمربی تاتنهام که تیمش یکشنبه شب مهمان منچستر سیتی میباشد معتقد است که دلایل مالی مهمترین عامل تشویق سمیر نصری برای رفتن به ورزشگاه الاتحاد بوده است.

" من شنیده بودم که او به منچستریونایتد خواهد رفت اما منچستر سیتی با پیشنهاد مالی بهتر به سراغش آمد و او به منچستر سیتی پیوست. مساله فقط یک پیراهن است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۱۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰