loading
در حال بررسی درخواست شما
مرسون: آرسنال از تيم‌هاي ليگ دو هم بدتر بود
مرسون: آرسنال از تيم‌هاي ليگ دو هم بدتر بود

مرسون: آرسنال از تيم‌هاي ليگ دو هم بدتر بود

پل مرسون، اسطوره آرسنال گفته از نمایش آرسنال مقابل منچستریونایتد عصبانی است و رویکرد آرسن ونگر را هم زیر سوال برده است.

شیاطین سرخ در اولدترافورد همه کار کردند و هشت بر دو آرسنال را بردند.

مرسون که 11 سال بازیکن آرسنال بود گفت از آنچه در میدان دید منزجر شده است: «این بی‌تردید بدترین روز دوران حضور آرسن ونگر بود و حتی بدترین روز تاریخ اخیر آرسنال هم بود. از سال 1984 که برای آرسنال بازی می‌کردم هیچ روزی را بدتر از امروز به یاد نمی‌آورم. این بازی بهت‌آور بود، به شدت بهت‌آور.

تیم‌های بسیار کوچک‌تری هستند که استعداد بسیار کمتری از آرسنال دارند و این فصل به اولدترافورد می‌آیند و کار را دو برابر آرسنال برای منچستر دشوار می‌سازند.

باید تاکتیک داشت. نمی‌توانید تنها نقشه اصلی داشته باشید و باید یک نقشه دوم هم در نظرتان باشد. روش ونگر امروز به اندازه کافی خوب نبود. نمی‌توانید همیشه به تیم بگویید "برو و آرسنالی بازی کن"، این کار عادلانه‌ای با بازیکنان نیست. این قبیل بازیکنان گوسفند نیستند که به کشتارگاه ببریدشان. باید اکنون به مربی نگاه کنید و از او سوال بپرسید.

او چه فکری می‌کند؟ شوخی نمی‌کنم، اما تیمی از لیگ دو می‌تواند هفته بعد این‌جا بیاید و کار را برای یونایتد بسیار دشوارتر سازد.»

مرسون از آنچه دید به روشنی عصبانی بود و گفت که فاصله بین دو تیم دارد بیشتر می‌شود: «نمی‌دانم به کجا می‌رویم. می‌توانید این‌جا بنشینید و درباره بازیکنانی صحبت کنید که برمی‌گردند، مانند فرمائلن، سونگ، ژروینیو. این اسامی را لیست کنید اما هیچ کدام از آنها در حد ترکیب منچستریونایتد نیستند. آرسنال چقدر از یونایتد فاصله گرفته؟ این شکاف دارد بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.

من همیشه به ترکیب دو تیم می‌نگرم. امروز روبین فان‌پرسی در حد ترکیب یونایتد بود و تئو ولکات هم در روزهای خوبش در این حد و اندازه‌هاست؛ اما دیگر کدام بازیکن می‌تواند در ترکیب یونایتد بازی کند؟ هیچ کس، حتی آنهایی که غایب هستند.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : ورزش 3
بازدید: ۸۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰