loading
در حال بررسی درخواست شما
پارک به طور رسمی به آرسنال پیوست
پارک به طور رسمی به آرسنال پیوست

پارک به طور رسمی به آرسنال پیوست



بنا بر اعلام سایت رسمی باشگاه آرسنال , این تیم مراحل انتقال چو یونگ پراک را به اتمام رسانده و این مهاجم 26 ساله کره ای می تواند این فصل همراه با آرسنال بازی کند .
این مهاجم سابقه بازی در لیگ فرانسه را دارد و از تیم موناکو خریداری شده است . وی در 91 بازی که در لیگ فرانسه به میدان رفته است موفق شده 25 بار دروازه حریفان را باز کند .
وی می تواند این فصل در کنار ریو میایچی دیگر آسیایی توپچی ها را تشکیل دهد .
این انتقال در حالی صورت گرفته که باشگاه قهرمان فرانسه , لیل مدعی بود تا مراحل انتهایی عقد قرارداد با مهاجم کره ای پیش رفته بود اما به یک باره آرسنال با وی قرار دادی امضا کرده است .
این مهاجم کره ای سابقه بازی در هر دو جام جهانی 2006 و 2010 را با تیم ملی کره جنوبی دارد و به عنوان جانشین نیکلاس بندتنر در تیم معرفی خواهد شد . بندتنر در دو روزر باقی مانده از نقل و انتقالات به احتمال فراوان راهی تیم نیوکاسل خواهد شد و با توجه به کمبود مهاجمین آرسنال در ژانویه و در حین برگزاری جام ملت های آفریقا حضور پارک می تواند حضور مثبتی در تیم باشد .
آرسن ونگر پس از قطعی شدن این انتقال گفت :

" ما از بابت جذب پارک بسیار خوشنودیم . او یک کیفیت واقعی به قسمت هجومی ما اضافه خواهد کرد و می تواند یک بازیکن ارزشمند برای اضافه شدن به ترکیب ما باشد ."

پارک پس از پیوستن به آرسنال درباره توپچی شدنش گفت :

"  من از این بابت بسیار مفتخرم و احساس بسیار خوبی از بودن در آرسنال دارم . حضور در این باشگاه رویایی بود و من جالا از توپچی بودنم احساس افتخار می کنم . حالا فقط می خواهم نشان دهم چقدر خوب هستم و بتوانم خود را بهبود بخشم .
از دیدگاه من آرسنال باشگاه بسیار بزرگی است . حالا باید نشان دهم در زمین مسابقه چه کار هایی می توانم انجام دهم . من بهترینم را نشان خواهم داد و هیچ گاه به عقب نخواهم رفت . من با قلبم بازی خواهم کرد و همه چیزم را ارائه خواهم کرد و امیدوارم هواداران مرا حمایت کنند . "

قرارداد پارک در مراحل اداری به سر می برد و وی هم اکنون به طور رسمی بازیکن آرسنال است  .
چو یونگ پارک می تواند شماره نه تیم آرسنال را این فصل بر تن کند و همچنین وی با نام جو 'ju' می خواهد شناخته شود و نام J. Y. Park  بر پشت پیراهنش حک خواهد شد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰