loading
در حال بررسی درخواست شما
سروت ، مردی که می تواند خرس را خفه کند!!!!
سروت ، مردی که می تواند خرس را خفه کند!!!!

سروت ، مردی که می تواند خرس را خفه کند!!!!

ین مدافع 28 ساله که از القاب او می توان به ترمیناتور و Ayibogan ( مردی که می تواند خرس را خفه کند) اشاره کرد، با بازی ها خوبش نگاه تیم های بزرگ اروپا، مانند یونایتد،لیورپول،بارسلونا، تاتنهام و آرسنال را به خود جذب کرده است. امید ها برای جذب او وقتی پر رنگ تر شد که وکیل او اعلام کرد سروت می تواند با مبلغی حدود 10 میلیون پوند تیم خود را ترک کند. او در اینباره می گوید:" شایعاتی شنیده ام ولی تا کنون هیچ تماسی با من یا باشگاه گرفته نشده. همچنین هیچ تماسی از جانب آرسنال و تاتنهام برای جذب ستین نیز برقرار نشده. فکر می کنم که آنها کسانی را برای زیر نظر گرفتن بازی ستین فرستاده باشند.
بله. ستین در مورد شایعات هیجان زده است زیرا او انتخاب خوبی برای هر باشگاهی است. مطمئن نیستم که آیا او قطعا از تیم جدا خواهد شد یا نه، ولی او انتخاب مناسبی است. می دانم که تاتنهام در دفاع مشکل دارد. همینطور آرسنال و منچستر نیز در آن منطقه مشکل دارند. ستین برای آنها گزینه ی خوبی است زیرا او بازیکن مستحکمی است و آنها نیز به استحکام نیاز دارند.او به ویدیچ شباهت های زیادی دارد، اما قوی تر از اوست!!!
فکر می کنم یک پیشنهاد 10 میلیونی کافی باشد. در این صورت باشگاه مشکلی نخواهد داشت."
خود سروت نیز در مصاحبه ی با Lig TV می گوید:" قبلا نیز گفته ام و بازهم می گویم. اگر باشگاه بخواهد از فروش من سود کند و رئیسمان نیز با این کار موافق باشد، من آماده ی رفتنم."
در تابستان شایعاتی به گوش می رسید که سروت به مارسی پیوسته است، او معتقد است که مسائل را به خوبی کنترل نکرده است:" من اشتباهی مرتکب شدم. از این پس از طرف من و یا هیچکس دیگری هیچگونه صحبتی نخواهد بود، تا زمانی که قرار داد کاملا امضا شود!!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sport.co.uk
بازدید: ۵۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰