loading
در حال بررسی درخواست شما
شاید در جمع چهار تیم برتر نباشیم
شاید در جمع چهار تیم برتر نباشیم

شاید در جمع چهار تیم برتر نباشیم

دیکسون در مصاحبه ای راجه به فصل پیش رو صحبت کرده است: " پس از هفته شلوغ نقل و انتقالات نظر من در مورد اینکه منچستر یونایتد قهرمان لیگ خواهد شد تغییری نکرده است. در سه بازی ابتدای فصل شواهدی درون زمین وجود داشت که نشان می دهد آنها لایق این هستند که مدعی اصلی باشند اما این بازی ها نشان دادند که پولی که خرج خرید بازیکن می شود با عملکرد درون زمین ارتباط دارد، آنها رقابت نزدیکی با همسایه خود خواهند داشت. کاری که سیتی هفته گدشته در وایت هارتلین انجام داد این حرف را تایید می کند، برای مدتی طولانی بود که سیتی را انقدر یک دست ندیده بودم.

چیزی که باعث شده به عدم حضور آرسنال در جمع چهار تیم فکر کنم اتفاقات هفته قبل بود. در طول هفته پیش سعی می کردم اتفاقات آن بازی را فراموش کنم، وقتی قبل از بازی در استودیو نشسته بودیم و ترکیب تیم را دیدم به آلن هانسن گفتم حس خیلی بدی دارم.

چیزی که در زمین دیدم را نمی توانستم باور کنم، ونگر مثل مردی تنها روی نیمکت نشسته بود. تنها امید هواداران آرسنال این است که این نتیجه بتواند یک نقطه بازگشت برای تیم باشد. اگر آنها 4-2 یا 3-2 می باختند ممکن بود چنین هفته شلوغی در بازار نقل و انتقالات نداشته باشند، واقعا این روشی نبوده که معمولا ونگر و باشگاه آن را انجام می دادند.


 اما این هفته شلوغ نیازهای ونگر را برطرف کرد، بازیکنانی که او به تیم آورد از بازیکنانی که در تیم بودند بهتر هستند. خرید آرتتا مثل یک شوک بود البته نه به اندازه ای که دیوید مویس از این انتقال شوکه شد. از دست دادن یکی از بازیکنان کلیدی تیم آن هم در شرایطی که وقت برای پیدا کردن جانشین نداشت برای او سخت بود و باشگاهی که به نظر می رسد در حال سقوط آزاد است!آنها دو هفته بزرگ پیش رو دارند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The Gunning Hawk
بازدید: ۱,۰۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰