loading
در حال بررسی درخواست شما
کار ونگر هنوز تمام نشده
کار ونگر هنوز تمام نشده

کار ونگر هنوز تمام نشده

پانزده سال پیش او کسی بود که آرسن ونگر را به هایبوری آورد و دوره ی جدیدی در باشگاه آغاز شد ، و حال او کسی است که بعد از نتیجه شوکه کننده اخیر همچنان در حمایت از ونگر مصاحبه میکند و از تمام کسانی که تحت هر عنوانی در ارتباط با باشگاه هستند خواستار ادامه پشتیبانی از ونگر است .

" آرسن همچنان کارهای تمام نشده ای در باشگاه دارد . هواداران باید احترامی که لیاقتش را دارد به او نشان دهند زیر نظر او هواداران و باشگاه لحظات خوبی را سپری کرده اند ، و نمیدانم چرا ما باید انتظار نبود او را داشته باشیم .

برخی میگویند " آیا زمان او به پایان رسیده است ؟" این حرف خطرناکیست زیرا به راحتی میتوان یک نفر را خط زد و کنار گذاشت اما باید فکر کرد بعد از آن چه میشود ؟ من میتوانم نگرانی ها را درک کنم و با موفقیت هایی که ونگر داشته سطح انتظارات بسیار بالا رفته است ، پانزده سال پیاپی حضور در لیگ قهرمانان . پس شما میتوانید احساس هواداران را بعد از این دوره ی بی جامی درک کنید "

او مصاحبه خود را با این جمله پایان داد " پشیمانم که نتوانستم کار بر روی پایه و اساس را با آرسن ادامه دهم . فرمول ما برای یازده سال به خوبی جواب داد "

در حال حاضر و با شرایط به وجود امده اکثریت هواداران حمایت کامل خود را نسبت ونگر حفظ کرده اند .به نظر میرسد حال دیگر زمان آن است تا تمام حرف ها و مجادله های نشانه رفته به سوی ریئس را متوقف سازیم و حمایت کامل خود را از ونگر اعلام کنیم ، فصل جدید آرسنال با بازی مقابل سوآنسی سیتی آغاز میشود ، فصلی که مطمئنن تیمی متفاوت از تیمی که در بازی ها اخیر شاهدش بودیم به میدان خواهد رفت .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۳
به قلم کنعان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰