loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر مدیران را متقاعدشان کرد
ونگر مدیران را متقاعدشان کرد

ونگر مدیران را متقاعدشان کرد

سسک فابرگاس، کاپیتان سابق آرسنال و ستاره جدید بارسا، فاش کرد که ونگر نقش مهمی در بازگشت او به نوکمپ داشته است. بعد از شایعات زیاد و بحث و گمانه زنی های بسیاری در مورد سرنوشت این ستاره اسپانیایی، او سرانجام با انتقالی 29 میلیون یورویی راهی تیم سابقش شد.

آرسنالی ها علاقه ای به از دست دادن فابرگاس نداشتند اما او اعلام کرد که ونگر هیئت مدیره باشگاه را متقاعد کرد که او را بفروشند. فابرگاس در گفتگو با نشریه ال پائیس گفت:" تصویر نادرستی از او ارائه شده است. اگر اونبود، من حالا بازیکن بارسا نبودم.

اگر او نبود من در 16 سالگی اولین بازی ام را برای آرسنال انجام نمی دادم، در 18 سالگی در فینال چمپیونزلیگ بازی نمی کردم و در 20 سالگی کاپیتان تیم نمی شدم. اگر او نبود، من اکنون بازیکن بارسا نبودم. او مالکان آرسنال را متقاعد کرد که قیمت درخواستی شان را کاهش دهند؛

 در حالی که آنها تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش من نبودند." این ستاره اسپانیایی تایید کرد که تنها حسرتش از دوران حضور در انگلیس این بود که نتوانست با این باشگاه به جام های مختلف برسد، در حالی که بارها به فتح آنها نزدیک شد.


 " از لحاظ فتح جام، من خوش شانس نبودم؛ سه بار می توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم. دوست داشتم این جام را به دست بیاورم اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود، لندن همیشه شهر من خواهد بود. من دوستان زیادی در آنجا ندارم اما هم تیمی هایم و ونگر آنجا هستند. من بدون آنها نمی توانستم به عنوانی دست پیدا کنم، بدون آنها نمی توانستم قهرمان جهان شوم. من با ونگر زیاد صحبت کردم.آنچه او به من گفت برایم بسیار باارزش است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۴
به قلم شایان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : گل
بازدید: ۱,۰۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰