loading
در حال بررسی درخواست شما
افسوس آرشاوین از فروش ها !
افسوس آرشاوین از فروش ها !

افسوس آرشاوین از فروش ها !

آرشاوین در مقابل ترک دو مهره ی اصلی آرسنال از تیم واکنش نشان داده است. اما او اذعان می کند که امضای قراداد از باشگاه با میکل آرتتا و یوسی بنایون تا حدی از این ضرر می کاهد.

او به روزنامه ی روسی Sport این گونه می گوید: در حال حاضر از دست دادن سسک و سمیر یک فاجعه ی بزرگ بوده است. در هنگام بازی مقابل اودینزه به نیکلاس بنتنر گفتم که ما بازیکنی نداریم که برای رابین فان پرسی توپی را فراهم کند یا بازیکنی که بتواند از کیفیت دیگر مهاجمان استفاده کند. او با لبخندی گفت:درست است,در حال حاضر تنها کسی که توانایی جایپزینی سسک را دارد جاوی است.

من خیلی خوشحال بودم که هم بازی من سسک است و من در تیمی بازی می کنم که او عضوی از آن است او به سبک با کلاسی بازی می کرد. اما در کل این مهره ی روس از عملکرد آرسن ونگر در فصل نقل و انتقالات راضی است. وقتی می شنوم که میگویند هربازیکنی غیر قابل جانشینی است ناراحت میشوم و اصلا با این مورذ موافق نیستم.آرتتا و بنایون نیز میتوانند جانشین مهره های از دست رفته ی ما شوند.

او میگوید:آرتتا و یوسی بنایون بازیکنانی جا افتاده در لیگ برتر اند و ما نیز واقعا در نقل و انتقالات به چنین بازیکنانی احتیاج داشتیم. فکر می کنم اگر یک هافبک دفاعی دیگر نیز به خدمت گرفته بودیم بهتر بود اما من از دورادور می دانم ما تا دقایق آخر منتظر مهره ی تاثیر گذار رن بودیم که موفق به جذب او نشدیم. به نظر من آرسنال در این فصل تحولات زیادی خواهد داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۴
به قلم امیرعباس سقازاده
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۱۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰