loading
در حال بررسی درخواست شما
مصدومیت ویلشر تقصیر من نیست
مصدومیت ویلشر تقصیر من نیست

مصدومیت ویلشر تقصیر من نیست

مصدومیت ویلشر از ناحیه قوزک پا باعث شده تا جک دو تا سه ماه به دور از میادین باشد ، این مصدومیت در جریان بازی تیم ملی انگلستان با سوئیس اتفاق افتاد و پس از آن با حضور ویلشر در بازیهای پیش فصل شدت پیدا کرد تا اینکه در روز دوم امارات کاپ و در بازی با نیویورک رد بولز ویلشر پس از حدود هشت دقیقه بازی تعویض شد و از آن روز دور از ترکیب است.

گفته می شود او حداقل تا ماه نوامبر باز نخواهد گشت و هم اکنون پای او در محافظ مخصوص است. کاپلو در آخرین صحبتهای خودش می گوید مسئولیت این مصدومیت با تیم ملی نیست و اشتباه آرسنال مبنی بر عدم درمان او باعث شدت گرفتن مصدومیت وی شده است.


"من با دکتر باشگاه آرسنال صحبت کردم و می دانم که جک دو سال پیش هم چنین مصدومیتی داشت، بعد او در بازی سوئیس روی یک اتفاق مصدوم شد و این درست است، او بعد از آن بازی به تعطیلات رفت و وقتی فصل را شروع کرد آماده نبود و حالا آنها به مشکل خوردند.

" کاپلو از اینکه آرسنال در زمان استراحت یک ماهه ویلشر و قبل از شروع پیش فصل او را مداوا نکرد متعجب است. "من نمی دانم چرا این اتفاق نیفتاد، این وظیفه من نیست که بگویم چه اتفاقی افتاد اما او در بازی سوئیس مصدوم شد و پس از آن یک ماه به تعطیلات رفت. اما بگذارید توضیح بدهم، وقتی من او را برای بازی انتخاب کردم آماده بود و این اتفاقات ممکن است در بازی بیفتد، این طبیعی است، بازیکنان از ناحیه شانه، پا و سر مصدوم می شوند، اگر بازی کنید ممکن است مصدوم شوید، بازیکنان ممکن است روی یک تکل که رویشان انجام می شود مصدوم شوند و همین اتفاق نیز افتاد.

 اما وقتی که او بازی را شروع کرد آماده بود، اگر اینگونه نبود بازی نمی کرد و این اختلاف بزرگی است. حالا من امیدوارم که او هر چه زودتر بازگردد چون هم برای آینده آرسنال و هم برای ما او بازیکن بسیار مهمی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Guardian
بازدید: ۸۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰