loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزي از تقابل با انگليس هيجان زده است
رمزي از تقابل با انگليس هيجان زده است

رمزي از تقابل با انگليس هيجان زده است



هافبك آرسنال سه شنبه شب در مقدماتي يورو 2012 همراه با تيم گري اسپيد به دنبال انتقام شكست 2 بر 0 انگليس در اوايل سال جاري است .

 رمزي هيچ با حضور در رقابت هاي ملي نا آشنا نيست . وي در 20 سالگي به كاپيتاني تيم ولز منصوب شد و حالا در حالي منتظر رقابت با صدر نشين گرو G انگليس است كه تيم خودش ولز در قعر جدول به سر مي برد .

 رمزي در اينباره مي گويد :

 " اين درست است كه اين بازي يكي از مهمترين بازي هايي است كه تا به حال تجربه كرده ام . اين يكي از بازي هاي رويايي برايم است. "

 " فكر كنم اين تجربه براي هر جواني رويايي باشد . تجربه اي اينچنيني كه كاپيتان كشورت باشي و يك رقابت بزرگ در پيش رويت باشد. "

 " ما روي كارمان تمركز كامل داريم و مي توانيم كار بزرگي انجام بديم تا اين نتيجه جبراني هم براي هواداران ولز و هم براي خودمان باشد. "

 " درست است بازي به اين بزرگي تمام ذهن آدم را مشغول مي كند اما يك فوتباليست حرفه اي بايد به تمام مسئوليت هاي خود آگاه باشد و بتواند آن ها را كنترل كند. "

 رمزي با كمك به ولز توانست تيم مونته نگرو را كه تا قبل از باخت 2 بر 1 به ولز با انگليس هم امتياز بود را مغلوب كند .

 گرچه شروع بسيار بد آن ها شانس صعود آن ها را به صفر رسانده اما رمزي بازيكن سابق كارديف كه هفدهمين حضورش را در ويمبي تجربه مي كند خواستار يك عملكرد خوب در مقابل تيم فابيو كاپلو است .

 " ما شروعي خوبي در مقابل مونته نگرو داشتيم كه حريف خوبي بود و حالا مي خواهيم كه هم چنين عملكردي در مقابل انگليس داشته باشيم. "

 " اميدوارم كه با تجربه از بازي گذشته مي توانيم عملكرد خوبي در مقابل انگليس داشته باشيم. "

 " اين بازي بزرگي براي ماست و تنها چيزي كي مي خواهيم كسب نتيجه قابل قبول و حفظ اعتماد به نفس است. "

 " اين يك فرصت خوب است تا كار هايي كه قادريم انجام دهيم را به رخ بكشيم . ما تا به حال در حال كسب تجربه بوديم و حالا گرد هم آمده ايم تا عملكردي خوب داشته باشيم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰