loading
در حال بررسی درخواست شما
تئو والكات به بازی مقابل سوانسی می رسد
تئو والكات به بازی مقابل سوانسی می رسد

تئو والكات به بازی مقابل سوانسی می رسد

تئو والكات كه به دليل مصدوميت از ناحيه همسترينگ بازی تيم ملی انگلستان مقابل ولز را از دست داده بود ، برای بازی روز شنبه آرسنال مقابل آماده خواهد بود. وينگر 22 ساله توپچی ها در جريان ديدار مقابل بلغارستان دچار اين مشكل شده بود و فابيو كاپلو سرمربی سه شير ها برای احتياط از وی در بازی مقابل ولز استفاده نكرد.

 آمادگی والكات برای بازی روز شنبه خبری روحيه بخش برای توپچی هاست ، چرا كه آرسن ونگر پيش از اين چندين بازيكن كليدی خود را به دليل محروميت و مصدوميت برای اين بازی حساس از دست داده است.

توپچی ها شروع بدی را در رقابت های ليگ داشته اند و با گذشت سه هفته از رقابت ها تنها موفق به كسب يك امتياز شده اند. بنابراين بازی روز شنبه مقابل سوانسی از اهميت ويژه های برای شاگردان ونگر برخوردار است.


توماس ورمالن مهره كليدی توپچی ها در خط دفاعی حداقل 5 هفته را به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا از دست خواهد داد و اين در حالی است كه جك ويلشر نيز به دليل آسيب ديدگی از ناحيه قوزك پا ديدار های دو ماه آينده را از دست خواهد داد. باكاری سانيا نيز كه از بيماری ويروسی رنج می برد وضعيت نا مشخصی برای بازی روز شنبه دارد اما كايرن گيبز مدافع چپ جوان توپچی ها به تمرينات تيم بازگشته است.

 آبو ديابی و سباستين اسكيلاچی نيز ديگران مصدومان آرسنال هستند. همچنين آرسنال جروينيو ، الكس سانگ و كارل جنكينسون را نيز به دليل محروميت در اختيار نخواهد داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : guardian.co.uk
بازدید: ۸۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰