loading
در حال بررسی درخواست شما
پارلر: آرتتا بازیکنی است که نیاز داریم
پارلر: آرتتا بازیکنی است که نیاز داریم

پارلر: آرتتا بازیکنی است که نیاز داریم


هافبک سابق آرسنال در مصاحبه ای با فرانس فوتبال در مورد چیزهایی که آرتتا به تیم اضافه می کند و همچنین انتقادات شدید چند مدت اخیر از ونگر صحبت کرده است.

"تیم به نیرویی جدید نیاز داشت، همچنین به تجربه، و حالا آن را دارد. بحث سر آرتتا است، کسی که می تواند چیزهای زیادی به خط هافبک اضافه کند. او کسی است که بازیکنان جوانی مثل ویلشر و رمزی برای پیشرفت کردن به آن نیاز دارند. پس از جدایی فابرگاس و نصری خرید چنین بازیکنی ضروری بود.

هواداران کلافه شده اند، این درست است، هشت گل از منچستر خوردیم، اما آن را فراموش کنید، من هشت سال با ونگر کار کردم، او یک مربی فوق العاده است.

تعحب می کنم که مردم کارهایی که او در آرسنال انجام داده را نمی بینند. اگر ما یک مجموعه تمرینی جدید و یک ورزشگاه جدید داریم به خاطر آرسن ونگر است. من طرفدار پر و پا قرص او هستم.

مردم طوری رفتار می کنند انگار قهرمانی در انگلیس کار آسانی است. قبلا ما با منچستر رقابت می کردیم اما حالا تیمهایی مثل منچستر سیتی، تاتنهام، لیورپول و چلسی هم اضافه شده اند.

این تیم ها پیشرفت زیادی کرده اند و خیلی از آنها منابع مالی بسیار بیشتری از آرسنال دارند. آرسن ونگر آینده آرسنال است. خطاب به آنهایی که می گویند ما باید مربی را عوض کنیم می گویم: به دور و بر خود نگاهی بیندازید، من نمی توانم کسی را ببینم که از او بهتر کار کند یا حتی مثل او.

مردم تاثیر انتقال از هایبوری به امارات را درک نمی کنند. من در مورد بازیکنان صحبت نمی کنم، در مورد باشگاه و آرسن می گویم.

این انتقال منابع را محدود کرد، اما شما نمی توانید از این قضیه بگذرید که 38000 نفر جمعیت هایبوری کافی نبود، به عنوان نتیجه ونگر در موقعیتی قرار گرفت که آزادی سابق را در خرید بازیکنان نداشت.

او روی جوانان قمار کرد، بخشی از آن به این دلیل بود که این ایده فوتبالی اوست و بخشی از آن به این دلیل که او چاره دیگری نداشت، اما او باشگاه را در سطح بالا نگه داشت، اکنون چهارده سال است ما در لیگ قهرمانان حضور داریم، فکر نمی کنم بسیاری از مربیان بتوانند به چنین موفقیتی دست پیدا کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : the gunning hawk
بازدید: ۱,۱۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰