loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا و انتقال پر سر و صدا
آرتتا و انتقال پر سر و صدا

آرتتا و انتقال پر سر و صدا


آرتتا هافبک 29 ساله اسپانیایی که در روز آخر نقل و انتقالات و در ثانیه های پایانی به آرسنال پیوست از هفته گذشته و اتفاقات آن سخن گفت:

در مورد این انتقال: "من از حدود یک هفته پیش علاقه آرسنال خبر داشتم ولی آنها هنوز در حال تصمیم گیری بودند و من هم از اینکه اورتون مایل به فروش باشد مطمئن نبودم، سر انجام آنها در روز آخر نقل و انتقالات تصمیم گیری کردند و همه چیز در 24 ساعت پایانی انجام شد و همه ما خوشحالیم."

در مورد اورتون: "اینکه در باشگاهی مثل اورتون بازی بودم تجربه بزرگی بود و من واقعا از آن لذت بردم. من دوستان زیادی را ترک کردم و اینکه با آنها خداحافظی کنم سخت بود.

من دوستان زیادی داشتم و افرادی که در این شش سال از من حمایت کردند، و هواداران اورتون هم باور نکردنی بودند و من واقعا امیدوارم همه تصمیم من و باشگاه را درک کنند چون فکر میکنم این انتقال به نفع همه بود.

در اورتون بازیهای خوبی مقابل آرسنال داشتیم، من نمی توانم برای بازی کردن صبر کنم، نمی توانم برای بازی در امارات صبر کنم، فکر می کنم این یک ورزشگاه باور نکردنی است، من خیلی هیجان زده ام."

پس از امضای قرارداد: "شب چهارشنبه ما کارهای اداری را انجام دادیم، همینطور پنچ شنبه. روز جمعه من به باشگاه رفتم تا با همه خداحافظی کنم، مربی، رئیس، تمام هم تیمی هایم و تمام اعضای باشگاه.

جمعه شب به لندن رفتم چون می خواستم هر چه زودتر کارها انجام شود. اکنون با خانواده ام در هتل هستیم و به دنبال خانه می گردیم. من می خواهم هر چه زودتر این کار را انجام دهم تا بتوانم روی تمرین و بازی تمرکز کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : the gunning hawk
بازدید: ۱,۲۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰