loading
در حال بررسی درخواست شما
آیا آرشاوین به روسیه باز خواهد گشت
آیا آرشاوین به روسیه باز خواهد گشت

آیا آرشاوین به روسیه باز خواهد گشت

آندری آرشاوین بازیکن سی ساله آرسنال که دو سال پیش در پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی به توپچی ها پیوست ممکن است در زمستان نیز از آرسنال جدا شود . او توسط یکی از تیم های لیگ روسیه ، آنژی ماخاچکالا مورد توجه قرار گرفته است .این تیم روسی که توسط سلیمان کریموف بیلیونر اداره میشود در حال آماده سازی پیشنهادی 15 میلیون پاندی برای آرشاوین در ژانویه است .

آنژی که هم اکنون تیم پنجم در لیگ روسیه است تنها چهار امتیاز با حضور در مرحله حذفی چمپیونز لیگ فاصله دارد ، اما کریموف دوست ندارد دوباره تیمش را در مسایقات یوفا ببیند ، تیمی که تنها بیست سال از ساختش میگذرد !!!

او که تا کنون توانسته بازیکنان بزرگی همچون ساموئل اتوئو ، روبرتو کارلوس و ژیرکف را به تیمش اضافه کند ، کاپیتان تیم ملی روسیه را مهره ی گمشده ی تیمش میداند .

آرشاوین تا کنون 110 بازی برای آرسنال انجام داده و در این دیدار ها توانسته 28 گل بزند و 33 پاس گل را ساخته و پرداخته کند .

ممکن است برخی از هواداران از فکر رفتن او ناراحت شوند اما برخی دیگر از حالا رویا پردازی را شروع میکنند . پیشنهاد 15 میلیون پاندی برای یک بازیکن سی ساله آن هم در پستی در تیم که ترافیک بازیکن در آن کم نیست شاید بتواند دست نگر را برای ترمیم نقاط ضعف دیگر یا حتی خرید بازیکنی جوان تر کمک کند . تنها کار ممکن منتظر ماندن برای ماه ژانویه است تا دید از میان تمام شایعات موجود کدامیک به حقیقت میپیوندد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۷
به قلم کنعان
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۱,۴۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰