loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلين و جاه طلبی هايش برای تيم ملی
چمبرلين و جاه طلبی هايش برای تيم ملی

چمبرلين و جاه طلبی هايش برای تيم ملی



ستاره جوان انگليسي كه در ماه آگوست از ساوتمپتون به آرسنال پيوسته است ، توانست است با نمايش درخشاني كه در دو ديدار تيم ملي زير 21 ساله هاي انگلستان در هفته گذشته از خود نشان داد همه توجه ها را به سمت خود جلب كند.

پدر وي ، مارك چمبرلين ، نيز از بازيكنان سابق تيم ملي انگلستان بود و در اوايل دهه هشتاد ، 8 بار پيراهن اين تيم را بر تن كرد. حال چمبرلين جوان علاقه مند است تا در تعداد بازي هاي ملي از پدر خود پيشي بگيرد.

" اوضاع خوب به نظر مي رسد اما اگر مي خواهم روزي همانند پدرم براي انگلستان بازي كنم ، هنوز نياز دارم تا كارهاي زيادي انجام دهم. اميدوارم بتوانم بازي هاي بيشتري را نسبت به پدرم براي انگلستان انجام دهم.

" هميشه مي دانستم كه روزي فوتباليست مي شوم و زماني كه آن به هدف من تبديل شد ، پدرم همه كار انجام داد تا به من كمك كند كه به هدفم برسم.

" در همان روزها مادرم مرا بر روي درس و مدرسه متمركز نگاه مي داشت ، بنابراين تعادل خوبي ايجاد شده بود. من فكر مي كنم كه دوستانم هميشه گمان مي كردند كه من اين كار ( بازي براي انگلستان ) را انجام خواهم داد اما شما مي توانيد هر چه قدر كه دوست داشته باشيد در اينباره حرف بزنيد - هنوز كار هاي زياد و دشواري وجود دارد كه من بايد براي رسيدن به هدفم انجام دهم."

پدر چمبرلين عملكرد برجسته اي را در 20 سال فعاليت حرفه اي خود داشت و در طول اين مدت براي تيم هاي پورت ويل ، استوك سيتي و پورتسموث به ميدان رفت و بيش از 500 بازي را انجام داد. الكس جوان اذعان مي كند كه هافبك سابق تيم ملي انگليس تاثيري زيادي بر روي حرفه او كه به تازگي شروع شده است گذاشته است.

" هرگاه كه من به او نياز دارم ، او حضور فعالي دارد. زماني كه من كار خود را به خوبي انجام نمي دهم يا نياز دارم كه در زمينه اي بهتر شوم ، او آن را به من گوشزد مي كند و به خوبي به من مشاوره مي دهد.

" زماني كه من كار خود را به خوبي انجام مي دهم ، او نمي خواهد زياده روي كند و بي سروصدا مي گويد " خوب كار كردي " و مي گويد كه در چه زمينه اي من هنوز مي توانم بهتر شوم. او هرگز اجازه نمي دهد كه من پا را فراتر از واقعيت بگذارم و مادرم هم اينگونه است حتي اگر او كمي بيش تر هيجان زده شود!

" پدرم بسيار خونسرد است و به درستي براي من كارها را انجام مي دهد. من او را درك مي كنم و او هميشه در رابطه با كاري كه در حال انجامش هستم با من صادق خواهد بود.

" درك مي كنم كه هنوز به قله اي كه هدف من است نرسيده ام بنابراين نخواهم گفت كه به آن رسيده ام."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰