loading
در حال بررسی درخواست شما
سوانسی تیم خوبی است !
سوانسی تیم خوبی است !

سوانسی تیم خوبی است !


آرون رمسی پس از رهایی از بند مصدومیت وحشتناکش ، برای کسب آمادگی مدتی را در تیم دسته اولی کاردیف سیتی گذرانده و اکنون از تجربیات خود با این تیم می گوید ... او در رقابت های دسته 1 انگلستان با سوانسی رو به رو شده با تاکتیک های آنان آشناست .. او حالا امیدوار است توپچی ها پس از شکست 2-8 در برابر منچستر در این بازی نتیجه ی خوبی کسب کنند و خاطرات آن شکست تلخ را به دست فراموشی بسپارند !

 "ما می خواهیم شرایط را درست کنیم ..پس از نتیجه ای که در بازی قبل گرفتیم ، امیدوارم در بازی پیش رو نمایش خوبی داشته باشیم و به همین شکل نوار پیروزی ها ادامه پیدا کند ."

 "به لحاظ فکری در شرایط خوبی بوده ایم و این یک شروع دوباره خواهد بود ... ما بازیکنان با کیفیتی را به تیم آورده ایم ..مایکل آرتتا ، یوسی بنایون ..که هر دو هافبک های خلاقی هستند و به واقع با توپ راحت کار می کنند .. آنها خرید های فوق العاده ای خواهند بود . "

 "سال گذشته و با پیراهن کاردیف من با آنان روبرو شدم ... آنها تیمی هستند که خوب فوتبال بازی می کنند و به پاس کاری علاقه دارند ... از لحاظ فوتبالی بازی خوبی خواهد بود و ما آماده ایم تا هر سه امتیاز بازی را به چنگ بیاوریم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۸
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : thegunninghawk
بازدید: ۷۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰