loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین اخبار تیم
آخرین اخبار تیم

آخرین اخبار تیم



در مورد اخبار تیم...
ما دیابی و ویلشر را که هر دو از ناحیه مچ پا مصدوم هستند در اختیار نداریم. ورمالن هم یک عمل جراحی داشت که با موفقیت انجام شد. بنابراین سه بازیکن را خارج از ترکیب داریم. بازیکن دیگری که در اختیار نداریم توماس روسیسکی است که با مشکلی در زانویش به باشگاه بازگشت، فردا صبح وضعیت او را بررسی خواهیم کرد.

در مورد مصدومیت ویلشر...
استخوان او ورم کرده است، او یک ماه از کفش مخصوص استفاده خواهد کرد و ما باید ببینیم پس از آن چگونه واکنش نشان خواهد داد. ما از بهترین متخصصان دنیا برای معاینه او استفاده کردیم چون این یک مصدومیت غیر معمول است! او کفت اولین بار در بازی انگلیس و سوئیس این درد را احساس کرد، اگرچه او چند سال قبل هم چنین مصدومیتی داشت. او فکر کرد که مصدومیتش از بین رفته اما وقتی به تمرینات پیش فصل آمد کم کم دردش بیشتر شد و در جریان امارات کاپ شدت پیدا کرد و ما مجبور شدیم که او را متوقف کنیم.

در مورد گیبز و ولکات...
کایرن بازگشته است. تئو هم به سختی کار کرده و آماده است. بقیه بازیکنانی که از بازیهای ملی بازگشته اند وضعیت خوبی دارند. بقیه هم حاضر هستند. فریمپونگ هم برگشته است.

در مورد محرومیت ها و بقیه بازیکنان حاضر...
سانتوس هنوز آماده نیست چون بعد از کوپا آمه ریکا در بازی دیگری به میدان نرفته است، او به خوبی در حال تمرین و آماده سازی است. ما همچنین سانگ و جروینیو را به خاطر محرومیت در بازی نیوکاسل در اختیار نداریم. ینکینسون هم پس از دریافت دو کارت زرد و اخراج در بازی منچستر محروم است، اسکیلاچی هم از ناحیه ساق پا مصدوم است و هنوز بازنگشته.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰