loading
در حال بررسی درخواست شما
تجربه ام به من كمك خواهد كرد
تجربه ام به من كمك خواهد كرد

تجربه ام به من كمك خواهد كرد



مدافع آلماني توپچي ها از سال 2004 و در حالي كه تنها 20 سال سن داشت توسط يورگن كلينزمن به تيم ملي دعوت شد. او تا كنون 76 بار پيراهن كشورش را بر تن كرده و تجربه حضور در دو جام جهاني را نيز دارد.

مرتساكر در روز پنجشنبه براي اولين بار با هم تيمي هاي جديدش در آرسنال تمرين كرد و حال مشتاقانه در انتظار ديدار روز شنبه مقابل سوانسي نشسته است. پر معتقد است كه تجارب بين المللي كه او دارد به او كمك خواهد كرد تا با دشواري هاي فوتبال انگلستان مقابله كرده و به خط دفاعي آرسنال انسجام بخشد.

" وقتي شما در جام جهاني براي آلمان بازي كرده باشيد مساله كمي آسان تر مي شود و من اميدوارم كه بتوانم از تجاربم در حرفه ام استفاده كنم.

" ما با انگلستان بازي كرديم و آن تجربه بزرگي براي من بود. اما همچنين من بايد بازي خود را بهبود بخشم و بهتر است اين مساله دغدغه اصلي من باشد.

" اينكه در اينجا هستم هيجان انگيز است اما من تجارب زيادي در فوتبال دارم بنابراين اين مساله براي من حل شده است. از اينكه اينجا هستم بسيار راضي و خوشنودم.

" آرسنال از بهترين تيم هاي اروپاست و من از زماني كه 10 يا 12 ساله بودم و پيراهني از اين تيم داشتم ، بازي ها آنها را دنبال كرده ام."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰