loading
در حال بررسی درخواست شما
مشکلات آرسنال پابرجاست!
مشکلات آرسنال پابرجاست!

مشکلات آرسنال پابرجاست!


آلن شیرر در تحلیل خود در شبکه بی بی سی در مورد آرسنال گفت:

"ونگر تیمش را تقویت کرد و باید آن را انجام می داد. تمام پنج بازیکنی که قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات خریداری شدند با تجربه هستند و این چیزی است که همه معتقد بودند آنها ندارند مخصوصا در دفاع.

و میکل آرتتا برای آنها ارزشمند خواهد بود، کسی که می تواند کیفیتی واقعی به خط میانی شان اضافه کند در حالی که فابرگاس و نصری هر دو تیم را ترک کرده اند.

اما آرتتا و بقیه نمی توانند آرسنال را به جمع مدعیان قهرمانی برگردانند.

من همچنان معتقدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای آنها مشکل خواهد بود، در واقع به نظر می رسد آنها باید برای رتبه پنچم یا ششم با تاتنهام مبارزه کنند، اگر آنها می خواهند به این بی جامی پایان دهند باید به جام حذفی و اتحادیه دل خوش کنند.

و فشار همچنان بر روی ونگر است. این هفته اولین فرصتی است که می توانیم تیمهای لیگ برتر را پس از اتفاقات روزهای پایانی نقل و انتقالات ببینیم و تمامی چشم ها به ورزشگاه امارات و بازی آرسنال برابر سوانسی در روز شنبه دوخته شده است.

قبلا به ونگر برچسب نخریدن بازیکن می زدند و حالا او بازیکنانی را خریده است، آرتتا، مرتساکر، آندره سانتوس، بنایون و پارک چو یونگ زیر ذره بین خواهند بود.

فکر نمی کنم این مساله ونگر را اذیت کند. اگر مورد تحسین قرار بگیرد یا مورد اعتراض تاثیری بر روی او نخواهد گذاشت اما هنوز چندین هفته حساس برای او و تیمش وجود دارد.

آنها شروع سختی خواهند داشت و این چیزی است که در زمان هدایت ونگر با آن رو به رو نشده اند و اینکه ببینیم آنها چگونه از عهده آن بر می آیند جالب خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : BBC Sports
بازدید: ۹۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰