loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانم کتابی از تابستان بنویسم
می توانم کتابی از تابستان بنویسم

می توانم کتابی از تابستان بنویسم



آرسنال این تابستان اتفاقات متفاوت و بسیار مهمی را تجربه کرد و این بالا و پایین ها منجر به خرید تعدادی بازیکن در روز پایانی شد .
شاید این شلوغ ترین تابستان آرسنال در چند سال اخیر بود و رسانه ها نیز به سختی به دنبال وقایع در حال رخ دادن باشگاه بودند .
آرسن ونگر نیز اعلام می کند می تواند درباره این تابستان آرسنال کتابی بنویسد .

" بله . برخی از دیگر بازیکنان می توانند کمی درباره این هدف ما نگران باشند وقتی می بینند بازیکنان بزرگی خارج شده اند و بازیکنان بزرگی نیامدند .
وقتی بازیکن بزرگی هستید می توانید از اعتمادتان سود کنید وقتی که به بر اطراف خود دقت دارید . این برای یک بازیکن فوتبال مهم است .
اما اینجا هیچ خشمی وجود ندارد . اینجا شاید کمی بیشتر از بازیکنانی که حضور دارند عدم اطمینان از پتانسیل ما و تصمیم و تعیین برای تقویت ترکیب وجود داشت . اما ما زمان را کنترل کردیم .
این به مانند یک کمپانی است . وقتی شما در بینا بین مسئله هستید به خوبی وقتی نیست که کار را تمام کرده اید . این در شروع فصل برای ما اتفاق افتاد .
اما در شغل ما به مانند تمامی شغل های دیگر شما باید یک استراتژی جمعی درست کنید و نیاز دارید تا همه در این هیئت باشند و روی آن تمرکز کنند  . اگر آن را نداشته باشید این بسیار سخت تر می شود .
و باید بگویم که فابرگاس و نصری کاملا خوب و قابل احترام بازی کردند اما آن ها کاملا اینجا نبودند .  
واقعا . می توانم کتابی از تابستان بنویسم . من فکر می کنم این می تواند جالب باشد . نه به خاطر من بلکه به خاطر وقایعی که رخ داد . کمی ناباورانه بود و می توانستید ببینید این مسائل آسان نبود .
البته من تنها نفری که در این شرایط مسائل را کنترل می کردم نبودم . این باشگاهی است که همچنین بازیکن می خرد , و تعیین وضعیت بازیکنانش را می کند چرا که آن ها برخی از مسائل ذهن خود را نیز عوض کرده اند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰