loading
در حال بررسی درخواست شما
برای رسیدن به اهدافمان خونسرد بودیم
برای رسیدن به اهدافمان خونسرد بودیم

برای رسیدن به اهدافمان خونسرد بودیم


آرسنال در دو روز پایانی نقل و انتقالات پنج بازیکن خرید تا کمی از فشارها روی تیم کاهش یابد، ونگر می گوید باشگاه در شرایطی که تحت فشار بود در روزهای پایانی خوب کار کرد.

"فکر می کنم خونسرد عمل کردیم. ما در مورد بعضی مسائل مطمئن نبودیم، از زمانی که من اینجا هستم این بدترین پیش فصلی بود که داشتیم چون در مورد رفتن برخی بازیکنان مطمئن نبودیم.

دو مورد خیلی بزرگ وجود داشت، فابرگاس و نصری، پس از آن ما مصدومیتهایی داشتیم، برای مدت زیادی نمی دانستیم آیا نصری می رود یا نه.

بعد به این نتیجه رسیدیم که خیلی دیر می توانیم نقل و انتقالاتمان را تکمیل کنیم. این تنها کاری بود که می توانستیم انجام دهیم و اینکه در نهایت این اتفاقات چگونه رخ داد باور نکردنی بود.

همچنین ما بازی خیلی مهمی با اودینزه داشتیم و می دانستیم تاثیر زیادی بر این فصل ما دارد. اما این بیانگر این است که چرا در این موقعیت فعلی قرار داریم."

ونگر تایید می کند که اتفاقات روز پایانی نقل و انتقالات برای آنها معمولی نبود اما معتقد است این خریدها برای تقویت تیم ضروری بود.

"این شبیه کاری که آرسنال انجام می دهد نبود اما اتفاق افتاد چون بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم.

ما کار اشتباهی انجام ندادیم و کارهایی که کردیم از نظر مالی ، از نظر کیفیت بازیکن و از نظر تجربه ای که نیاز داشتیم درست بود. حالا این به من و بازیکنان بستگی دارد که نشان دهیم من تصمیمات درستی گرفتم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۱۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰