loading
در حال بررسی درخواست شما
به محض پیروزی مسائل تغییر می کند
به محض پیروزی مسائل تغییر می کند

به محض پیروزی مسائل تغییر می کند




درباره اولین پیروزی این فصل... 
برای ما پیروزی بسیار مهم بود . احساس می کنم بازی را کاملا خوب شروع کردیم اما آرام آرام اظطراب چیره شد . ما با دستان بسته و در مضیقه در نیمه دوم بازی کردیم . معمولا اینگونه پیش نمی آید که ما به دروازبان وقتی در نیمه زمین هستیم پاس رو به عقب بدهیم . می توانستید امروز در نیمه دوم ببینید که می خواستیم خطوط را حفظ کنیم و اشتباهی مرتکب نشویم.  سوانسی کار را برای ما سخت کرد چرا که به خوبی توپ را نگه می داشت و در کناره ها آن ها بسیار سریع بودند . روی هم رفته آن ها پایه های یک تیم خوب لیگ برتری را دارند اما در حال حاضر فقط گلزنی نکرده اند .



درباره تازه وارد های آرسنال در لیگ برتر...
مرتساکر آرام و تاثیر گذار بود و فقط نیاز دارد تا با بازی ها هماهنگ شود . او به نظر بسیار باهوش می آیند و بسیار مناسب در جایگیری ها . آرتتا به خوبی بازی کرد . مخصوصا در نیمه اول . در نیمه دوم کار برای وی سخت تر شد چرا که می توانستید ببینید او برای ما برخی تاکتیک های خاص که تیم نیاز داشت فراهم کرد و می خواست به مانند چیزی که ما می خواهیم بازی کند .



درباره احساس بازیکنان در رختکن...
ما می دانیم اعتماد به نفس به سرعت از بین می رود و به آرامی به تیم باز می گردد . برای بودن در این وضعیت ما باید این کار را می کردیم . ما بازگشتیم و در واقع امروز می دیدید که ما بازیکنانی مثل جروینیو و سانگ و دیابی و ویلشر را نداشتیم . ما می دانستیم که ترکیب کوچکتری داشتیم و روی هم رفته ما با بازگشت همه شانس داریم . اول از همه نیاز داریم تا دوباره پیروزی هایی به دست آوریم .



درباره اینکه آیا اظطراب مشکل کار بود...
وقتی شما برنده نمی شوید شما مشکل ععمیقی دارید . این قطعی است . مدت طولانی باعث عمیق تر شدن این مشکل می شود . به محض پیروزی دوباره مسائل متفاوت می شود .



درباره عنصر شانس روی گل...
شانسی روی گلی که به ثمر رساندیم داشتیم . البته اینگونه بود .



درباره عملکرد آندری آرشاوین....
آرشاوین روحیه بسیار خوبی داشت . ما اعتماد را از دست داده بودیم اما او نگرش خوبی در تمرینات داشت و روحیه درستی داشت . مردم فکر می کنند او درست کار نمی کند اما این به هیچ وجه درست نیست . او به خوبی و بسیار علاقه مند کار می کند و فقط اعتماد به نفسش را از دست داده بود . می توانستید ببینید او امروز دوباره خودش بود .



درباره آغاز کار برای یوسی بنایون...
با ورودش به زمین مسائلی به تیم تزریق می کند چرا که وی بسیار متحرک و پویا بازی می کند .

درباره قدرت ترکیب آرسنال...
امروز به نیمکت تیم نگاه کنید . ما الکس سانگ و جروینیو را نیز  نداشتیم . ما ترکیب بزرگی داریم .



درباره داشتن ده دقیقه بازوبند کاپیتانی توسط شاماک...
او هر کس را که پیدا می کرد به وی می گفت بازوبند را حفظ کند . این مسئله ده دقیقه آخر درباره بازوبند بود .توماس ورمائلن در مقام کاپیتانی دوم بود اما وی حضور نداشت .


جمله ای برای برندن روجرز...
پدر او فوت کرده است و این بسیار غم انگیز است . امروز تیم برای او جنگید و این بهترین برای انجام بود . این بسیار غم انگیز است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰