loading
در حال بررسی درخواست شما
سه امتیاز مهم بود
سه امتیاز مهم بود

سه امتیاز مهم بود

میکل آرتتا اولین بازی خود را برای آرسنال انجام داد و عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذارد . او با وجود دریافت کارت زرد در این بازی خوشحال است که توانسته به تیم جدیدش در بدست آوردن پیروزی کمک کند .

آرتتا بعد از بازی گفت " مهم بود که سه امتیاز را کسب کنیم و ما این کار را کردیم . باید اتفاقی که در بازی قبل رخ داده بود را فراموش میکردیم و حال یک بازی بزرگ در چمپیونز لیگ انتظارمان را میکشد که باید بر روی آن تمرکز کنیم "

" بازی خوبی بود ، ما شانس تسلط پیدا کردن و گلزنی در ابتدای بازی را داشتیم که از آنها استفاده نکردیم ، سپس بازی قدری گره خورد . اما سوانزی نیز خیلی خوب بازی کرد . آنها بازیکنانی خوب و شجاعت لازم برای پس گرفتن توپ را دارند . کار آسانی نیست که به این جا بیایید و این چنین بازی کنید ، اما آنها اعتماد به نفس لازم را داشتند . بازی راحتی نبود ، اما برای اولین بازی ام و اولین سه امتیاز خوشحالم . "

در روز های اخیر بسیاری گفتند که سه امتیاز این بازی برای آرسنال بسیار حیاتی است . درست است که در ماه اول لیگ شما قهرمان نمیشوید ، اما قهرمانی را میتوانید از دست بدهید . ولی با این برد آرسنال همچنان در کورس قهرمانی باقی میماند و حال باید تمرکز خود را بر روی بازی سخت بعدی یعنی صف آرایی مقابل دورتموند معطوف کند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۰
به قلم کنعان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۱,۰۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰