loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا آماده برای لیگ قهرمانان
آرتتا آماده برای لیگ قهرمانان

آرتتا آماده برای لیگ قهرمانان

توپچی ها در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فردا شب در کشور آلمان میهمان بورسیا دورتموند قهرمان فصل قبل بوندسلیگا هستند.

آرتتا در بازی سوانسی برای اولین بار برای آرسنال به میدان رفت و در برد 1-0 آرسنال در آن بازی سهیم بود. او در مورد بازی سوانسی و همچنین بازی حساس لیگ قهرمانان با دورتموند گفت:

"برای ما مهم بود که سه امتیاز بازی را بگیریم و اتفاقاتی که دو هفته قبل در بازی با منچستر اتفاق افتاد را فراموش کنیم. سه شنبه یک بازی بزرگ در لیگ قهرمانان داریم و باید روی آن تمرکز کنیم.

اولین بازی ام خیلی خوب بود، من تمام طول هفته منتظر فرصتی بودم تا در این ورزشگاه و برای این تیم بازی کنم و واقعا از آن لذت بردم، خیلی خوشحالم. در 10-15 دقیقه ابتدایی شانسهایی برای زدن دو سه گل داشتیم و اگر این اتفاق می افتاد بازی متفاوتی را می دیدیم.

اما باید به سوانسی هم تبریک گفت، آنها خیلی خوب بازی کردند و بازیکنان خوبی هم دارند و در نگه داشتن توپ شجاعانه کار می کنند. بازی کردن در اینجا آسان نیست ولی آنها شجاعانه بازی کردند و اعتماد به نفس بالایی از خودشان نشان دادند. بازی آسانی نبود ولی من از اینکه اولین بازی ام را انجام دادم و اینکه سه امتیاز را به دست آوردیم خوشحالم.

رمزی و فریمپونگ بازیکنان با کیفیتی هستند، همچنین بقیه بازیکنان. ما باید در تمرینات و مسابقات به درک بهتری از همدیگر برسیم اما من مطمئنم که همه چیز به درستی پیش خواهد رفت.

دورتموند؟ شما همیشه می خواهید با تیمهای بزرگ و بازیکنان بزرگ بازی کنید، آنها یکی از بهترین ورزشگاه های اروپا را دارند و ما به آنجا می رویم و برای برد تلاش می کنیم.

سخت ترین بازی گروه؟ بله، واقعا بازی سختی است اما ما باید برنده شویم چون برد همه چیز را برایمان راحت تر میکند و به تمام باشگاه، بازیکنان، هواداران و بقیه اعتماد به نفس می دهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : the gunning hawk
بازدید: ۵۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰