loading
در حال بررسی درخواست شما
محرومیتم تاثیری بر آماده سازی تیم ندارد
محرومیتم تاثیری بر آماده سازی تیم ندارد

محرومیتم تاثیری بر آماده سازی تیم ندارد

آرسن ونگر سرمربی آرسنال که دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بعلت تخلف در بازی رفت پلی آف با اودینزه [ در ماه آگوست ] از دست داده . وی به رای یوفا در رابطه با این تهمت های به ظاهر تخلف اعتراض کرد این اعتراض باعث شد که بازی برگشت پلی آف نیز ونگر روی نیمکت بنشیند اما این اعتراض در آخر به جایی نرسید و سرانجام او از حضور در کنار زمین در دو بازی بعدی محروم شد .

ونگر اجازه ی برقراری هیچگونه ارتباطی با بازیکنانش را در حین مسابقه با بورسیا دورتموند ندارد و نمی تواند با هیچ وسیله ی ارتباطی با نیمکت خود نیز در ارتباط باشد . این وضعیت در بازی دوم در مقابل المپیاکوس و در زمین امارات نیز وجود دارد .

ونگر در اینباره گفت :

" به طور کلی تا هنگام ورود به استادیوم تفاوتی ندارد . این عمل برای اولین بازی اصلا ایده آل نیست ، بخصوص اینکه من این قوانین را درک نمی کنم. "

" من کار اشتباهی انجام نداده ام . من فقط کاری که اجازه داشتم و به من گفته شده بود را انجام دادم . من قبل از شروع بازی درمورد اینکه چه کارهایی را می توانم انجام دهم [ قانونی ] سوال کردم . اگر قصد تخلف داشتم هیچگاه به صورت آشکار آن عمل را نشان نمی دادم . من هنوز دلیل محرومیتم را متوجه نشده ام البته قبل از هر چیز من دلیل محرومیت اولین بارم را نیز متوجه نشده بودم ! "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۲
به قلم مرتضي لاجوردي
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰