loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی خارج از خانه تقویت عظیمی برای ماست
پیروزی خارج از خانه تقویت عظیمی برای ماست

پیروزی خارج از خانه تقویت عظیمی برای ماست


 توپچی ها با کسب نخستین پیروزی فصل مقابل سوانسی در روز شنبه، اکنون با روحیه ای بالا مقابل بروسیا دورتموند قرار خواهد گرفت که روی کاغذ سخت ترین تیم گروه آرسنال محسوب می شود. آرسن ونگر می داند پیروزی مقابل نماینده آلمان می تواند اعتماد به نفس آن ها را در سطح بالایی قرار دهد.

 " این برایمان یک اطمینان به وجود می آورد که شلنس خوبی برای صعود از گروه داریم. برای ما گرفتن نتیجه ای مثبت از دیدار فردا تقویت روحیه بزرگی می باشد. این فرصت خوبی برای ماست تا کمی موج مثبت دریافت کنیم و ما تا حدودی به آن نیاز داریم.


هر تیمی، مهم نیست چقدر خوب باشد، به اعتماد به نفس نیاز دارد و باور دارم تیم من در این لحظه به آن نیاز دارد." فصل گذشته به رقم یک پیروزی شگفت انگیز در بلگراد، آرسنال در ادامه راه 3 بازی از 4 دیدار خارج از خانه خود را در اروپا واگذار کرد اما آرسن ونگر نتایج گذاشته را مد نظر قرار نمی دهد. " برای مدتی طولانی در دیدارهای خارج از خانه لیگ قهرمانان دوره موفقی را سپری کردیم، آن اتفاقات فقط برای فصل گذشته بود.

سال قبل ما 9 امتیاز زود هنگام بدست آوردیم و بعد از آن امتیازات را از دست دادیم، خصوصا در مقابل براگا واقعا بدشانس بودیم. اگر سوابق تمام مربیان در دیدارهای خارج از خانه لیگ قهرمانان را در نظر بگیرید، آنها تقریبا رکورد یکسانی دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۲
به قلم HOSSEIN
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰