loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : در مورد مرتساكر استثنا قائل شدم
ونگر : در مورد مرتساكر استثنا قائل شدم

ونگر : در مورد مرتساكر استثنا قائل شدم



مدافع 6 فوت و 6 اينچی آلماني در روز پاياني نقل و انتقالات براي توقيت خط دفاعي از وردربرمن به آرسنال پيوست. ونگر خود تصديق مي كند كه او معمولا بازيكن 26 ساله غول پيكري مثل او را نخريده است اما وي باور دارد كه اين مدافع تنومند كيفيت هاي متفاوتي را به خط دفاعي تيمش خواهد افزود.

مرتساكر در بازي روز شنبه مقابل سوانسي براي اولين بار با پيراهن آرسنال به ميدان رفت و انتظار مي رود كه در بازي فردا شب مقابل بورسيا دورتموند نيز در كنار لوران كوشيلني در مركز خط دفاعي آرسنال قرار بگيرد.

" من معمولا به كيفيت بازيكنان توجه مي كنم ، نه به اندازه آنها. به اين دليل كه ما بيشتر تكنيكي بازي مي كنيم ، من بازيكنان ريز جثه تر را انتخاب مي كنم.

" اما حضور او آرامش بخش است. او بيش از 70 بازي ملي براي آلمان انجام داده است بنابراين او بازيكن با تجربه اي است و مردم اين مساله را فراموش مي كنند كه او فقط 26 سال سن دارد.

" او بايد به سرعت بازي ها عادت كند. اين مساله قابل توجهي است چراكه وي از آن شگفت زده شده بود اما در مجموع او كيفيت هايي را كه ما به آن نياز داشتيم را دارد.

" او بازي خواني خوبي دارد و به خوبي با ديگر بازيكنان ارتباط برقرار مي كند و او اهميت اين موضوع را مي داند. اين مساله نقش به سزايي را در اين فصل ايفا خواهد كرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰