loading
در حال بررسی درخواست شما
به سختی مبارزه كرديم ، كسب يك امتياز نتيجه خوبی بود
به سختی مبارزه كرديم ، كسب يك امتياز نتيجه خوبی بود

به سختی مبارزه كرديم ، كسب يك امتياز نتيجه خوبی بود

در مورد تاسف از عدم كسب پيروزی....
ما واقعا به سختی مبارزه كرديم و ما از قبل نيز می دانستيم كه آن دشوار خواهد بود ، يك بازی كاملا دشوار. اينكه قادر باشيد به خوبی دفاع كنيد مهارت بزرگی است و اين مساله ای است كه امشب همه بازيكنان آن را انجام دادند. من فكر نمی كنم تيم های زيادی باشند كه به دورتموند بيايند و آنها را شكست دهند اما ما بسيار بسيار به انجام اين كار نزديك بوديم.


در مورد گل رابين ون پرسی....
اين مساله عجيبی نبود كه ببينيم رابين كار هايی به مانند اين را انجام دهد. آن حركت بزرگی از رابين بود و همچنين پاس فوق العاده ای از تئو. اين غير معمول بود كه ببينيم رابين با پاي راست توپ را به تور مي چسباند اما او ثابت كرده است كه فقط بازيكنی چپ پا نيست.

در مورد رهبری كاپيتان....
بديهی است كه رابين كاپيتان باشگاه است وما او را تشويق می كنيم كه هم در داخل زمين و هم خارج از آن با ساير بازيكنان صحبت كند ، خصوصا در رختكن. او يكی دو مورد را كه فكر می كرد ما می توانيم آن را بهتر انجام دهيم با من در ميان گذاشت و من نيز يكی دو مورد را كه ما واقعا می توانستيم برای بهتر كار كردن تيم انجام دهيم به او گفتم.

در مورد مقاومت کردن در برابر فشار شدید دورتموند در نیمه اول...
همانطور که قبلا گفتم در واقع به خوبی دفاع کردن یک کار سخت است و بازیکنان ما اینکار را خیلی خیلی خوب انجام دادند. فراموش نکنید دورتموند یک تیم خیلی خوب است، هیچ شکی در آن نیست. آیا ما دوست داشتیم بازی را ببریم؟ بله، البته، ما خیلی به آن نزدیک بودیم اما این اتفاق برای ما در بازی تاتنهام هم اتفاق افتاد، دنی رز یک شوت باور نکردنی از فاصله 35 یاردی زد. امروز هم همین اتفاق افتاد. می توانم بگویم اگر او 25، 30 یا 40 بار هم تلاش کند یا ضربه اش به تیر دروازه می خورد یا دروزاه بان آن را مهار میکند. این یک گل عالی بود.

در مورد اینکه آیا به سبک بازی دورتموند جلوی آرسنال علاقه مند شدید یا خیر...
بله، خیلی خیلی زیاد. حالا می دانیم که آنها طوری بازی میکنند که اگر ما در فرم خوب خود باشیم بازی میکنیم،اما می گویم که بازیکنان ما خیلی خوب در برابر آن کار کردند. همانطور که می توانستید ببینید بازی خیلی سختی بود. وقتی جروینیو در عمق حرکت کرد اگر می توانست توپ را گل کند کار تمام بود. بنابراین یک واقعا صادقانه بخواهیم بگویم یک امتیاز برای هر دو تیم نتیجه خوبی بود.

در مورد وضعیت غیرمعمول امشب و عدم حضور ونگر روی نیمکت...
در درجه اول اینکه مربی کنار من نبود وضعیتی غیر عادی بود چون او معمولا در گوش من می گوید: "او چرا اینکار را انجام داد؟" یا "او چرا آنکار را نکرد؟". من از این وضعیت خوشم آمد؟ واقعا نه. من هیچ وقت علاقه ای به اینکه مربی یک تیم فوتبال باشم ندارم. خیلی عجیب است و برای من خیلی پر استرس.

در مورد دو نتیجه خوب پس از شروع سخت فصل...
خیلی مهم بود. مخصوصا در بازی شنبه کاملا مشخص بود، از نظر شخص من این تازه شروع فصل برای ماست چون ما در مورد اینکه عده ای بازیکنان ما را ترک می کنند یا خیر تردید داشتیم، بازیکنانی که اضافه کرده ایم برخلاف حرفهایی که بقیه می زنند بازیکنان خیلی خیلی خوبی هستند. من شک ندارم آنها این را در بازی پیش رو نشان خواهند داد.

در مورد مرتساکر...
پر از نظر من بازیکن فوق العاده ایست. تعداد بازیهایی که او برای تیم ملی آلمان انجام داده نشان می دهد که نمی تواند بازیکن بدی باشد، این غیر ممکن است. او این را به تدریج به ما نشان خواهد داد. فکر میکنم او امشب در کنار لورنت کوشلنی عالی کار کرد و من می توانم ببینم که او وقتی به لیگ برتر عادت کند بهتر و بهتر خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰