loading
در حال بررسی درخواست شما
بنايون : يك امتياز نتيجه مثبتی بود
بنايون : يك امتياز نتيجه مثبتی بود

بنايون : يك امتياز نتيجه مثبتی بود



بنايون در بازي مقابل دورتموند كه به تساوي 1-1 انجاميد ، باري نخستين بار از ابتدا براي آرسنال به ميدان رفت و در نقش هافبك مركزي ايفاي نقش كرد. به نظر مي رسيد آرسنال با تك گل رابين ون پرسي هر سه امتياز را به دست آورده باشد اما ايوان پرسيچ با گل دير هنگام خود بازي را به تساوي كشاند.

" آن بسيار مثبت است. وقتي شما تا دو دقيقه مانده به پايان بازي 1-0 پيش باشيد ، مي توانيد اين احساس را داشته باشيد كه سه امتياز را به دست آورده ايد بنابراين تساوي كمي نااميد كننده بود.

" اما ما عملكرد خوبي داشتيم و اميدوارم كه بتوانيم اين روند را در بازي روز شنبه مقابل بلكبرن ادامه دهيم.

بنايون مي گويد از اينكه براي نخستين بار از ابتدا براي آرسنال به ميدان رفته خوشحال است و همچنين معتقد است كه او و ديگر بازيكنان جديد تيم مي توانند عملكرد تيم را ارتقا دهند.

" با گذشت زمان اوضاع بهتر خواهد شد ، نه فقط به وسيله آرتتا بلكه توسط كل تيم. ما چند بازيكن جديد داريم و من فكر مي كنم كيفيت زيادي در اين تيم وجود دارد و اهميتي ندارد كه چه كسي بازي مي كند.

" من از اينكه بازي كردم خوشحال بودم. من يكي از سه هافبك تيم بودم و از بازي در آن منطقه احساس راحتي مي كردم. براي اسرائيل نيز اكثرا آنجا بازي مي كنم ، گاهي اوقات هم در سمت چپ حمله."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰