loading
در حال بررسی درخواست شما
موضوع گفتمان: ارسنال- بلکبرن
موضوع گفتمان: ارسنال- بلکبرن

موضوع گفتمان: ارسنال- بلکبرن

ارزیابی حریف: بلک برن - آرسنال

سایت رسمی پیش از هر بازی، رقیب بعدی آرسنال را مورد ارزیابی قرار میدهد. استوارت رابسون هافبک سابق آرسنال نظریات خود را در مورد بازی گفته است و همچنین بعد از بازی از طریق ویدئو نکاتی را ارائه خواهد داد.

آرسنال در پنجمین دیدار در مسابقات لیگ برتر به مصاف بلک برن خواهد رفت، برای آگاهی بیشتر از وضعیت حریف با فلانگان  تماس گرفته و نظریات او را نیز جویا شدیم.

استوارت رابسون :
برنامه بازی بلک برن تا حد زیادی به میزان آمادگی سه تن از بهترین بازیکنانش بستگی دارد. کریستوفر سامبا، دیوید دان و جونیور هویلت هر سه به دلایل متفاوتی هفته ی گذشته از ترکیب کنار رفتند. اگر این سه نفر نباشند، انتظار دارم آرسنال سوار بر بازی باشد زیرا بدون جونیور هویلت آنها سرعت کافی در خط حمله را ندارند، بدون دان خلاقیت کافی در میانه ی میدان را ندارند و بدون سامبا آنها در هوا بی خطرند.

کریس فلاناگان :
عموما در هفته های اخیر ترکیب آنها به صورت 4-4-1-1 بوده است و با انتخاب این روش از دو مهاجم استفاده میکنند. در دیدار یکشنبه آنها [/b]
Formica و f David Goodwillie را در خط حمله داشتند همچنین هویلت و Ruben Rochina را در کناره ها بازی میکردند که عملکرد هر دو خوب بود.

بر روی کاغذ در کار دفاعی مستحکم اند. آنها تلاش میکنند که هماهنگ تر شوند چون اسکات دان تنها خرید آنها در خط دفاعی بوده . آنها 3 گزینه ی خوب در مرکز خط دفاعی دارند: اسکات دان، سامبا و نلسون . پس دفاع آنها کیفیت لازم را دارد. همچنین در کناره ها نیز بازیکنان خوبی دارند پس فعلا در دو ناحیه کیفیت لازم را دارند.

به نظر میرسد بلک برن عمق دفاع ارسنال را هدف بگیرد. آنها مهاجمان جدید به خدمت گرفتند پس هنوز زمان میبرد تا هماهنگ شوند اما در کناره ها با حضور هویلت و روچینا قوی هستند. پس آنها در کناره ها خوب هستند و به نظر میرسد از این ناحیه میخواهند استفاده ی لازم را ببرند.

مشکل اصلی بلک برنی ها عدم آمادگی ستاره هایشان بوده مثلا سامبا چندین بار مصدوم شد و نتوانست جالب کار کند. مشکل بزرگ آنها گلزنی است حتی با وجود جذب بازیکن جدید در خط حمله.

از میان خریدهای جدید، اسکات دان عملکرد خوبی در دیدار یکشنبه داشت.گودوبول با وجود مشکلی که در همسترینگش داشت، پرتحرک بود. فعلا زمان میبرد تا بهترین عملکرد آنها را ببینیم.
....................

موضوع گفتمان: بلک برن و آرسنال

در سایت رسمی قسمتی است تحت عنوان موضوع گفتمان که گزارشگران و نویسندگان آرسنالی قبل و بعد از بازی در مورد دیدار آینده به صحبت کردن می پردازند.
این هفته دن روباک، کنی سنسوم و جک گودپلایا در مورد بازی بعدی آرسنال صحبت خواهند کرد.

دن روباک، مجری
بعد از شکست مقابل منچستر،آرسنال به آهستگی در حال تقویت است و بنظرم سه امتیاز این بازی را خواهند گرفت. ترکیب بلک برن شاید به دلیل غیبت احتمالی دیوید دان و کریس سامبا متفاوت باشد. بازگشت سانگ و جرونیو بعد از سه جلسه محرومیت، آرسنال را در کار دفاعی و همچنین کارهای هجومی تقویت خواهد کرد. پیش بینی میکنم تیم ارسن ونگر فردا ظهر در جدول صعود کند.

کنی سنسوم، مهمان استودیو
بازی فشرده ای خواهد بود. بلکبرن تلاش میکند رو دروازه ی آرسنال توپ بریزد اما آنها مرتساکر و کوسیلنی را دارند که در بازی آلمان عملکرد خوبی داشتند، بهتر بگویم کل تیم در آلمان رضایت بخش بود و در واقع فصل آنها از الان شروع میشود و آنها مشتاق رفتن به ایوود پارک هستند. بازگشت جروینیو نکته ی مثبتی برای آرسنال است، آنها روز به روز هماهنگ تر و با اعتماد به نفس بالاتری کار میکنند.

جک گودپلایا
روزگار بلکبرن اصلا جالب نیست و آرسنال آهسته آهسته به جلو میرود. ترکیب آرسنال با بازگشت جروینیو و الکس سانگ در این فصل تقریبا کامل است. ماهمچنین فریمپونگ و کوکلین را در پست هافبک دفاعی در اختیار داریم و تاکنون عملکرد خوبی داشته اند. فکر کنم به این نتیجه رسیدیم که خرید از لیگ جزیره بهتر است. آرتتا و بنایون خیلی سریع با تیم هماهنگ شدند، کاری که اکثر خریدها نمیتوانند انجام دهند.

* نظراتی که در اینجا مطرح شده، لزوما بیان کننده ی دیدگاه باشگاه فوتبال آرسنال نیست.*

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۶
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰