loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: چرخ دوباره برای ما خواهد چرخید
ونگر: چرخ دوباره برای ما خواهد چرخید

ونگر: چرخ دوباره برای ما خواهد چرخید


تیم ونگر بعد از اتمام نقل و انتقالات تاکنون در هیچ دیداری شکست نخورده و بازی مقابل بلکبرن میتواند برای آنها نقطه ی عطفی باشند و به مکانهای بالای جدول صعود کنند.

" فصل گذشته بالای جدول بودیم و در چهار جام حضور داشتیم اما در آخر پاداش خود را نگرفتیم. کیفیت وجود داشت و به فتح جامها بسیار نزدیک بودیم."

" سپس در تابستان با رفتن ستاره ها ضربه ی بزرگی خوردیم. پس ما اوضاع را بررسی کرده و باتوجه به مصدومیت های بلندمدت دیابی و ویلشیر باید خرید انجام می دادیم و حالا بازیکنانی گرفتیم که بسیار باتجربه اند."

" با خرید 5 بازیکن چرخ دوباره چرخید، با اینحال ما همچون گذشته سرمایه گذاری خوبی کردیم. بزرگترین سرمایه گذرای ما الکس چمبرلین بود . سپس بر روی مجوز کار ریو میایچی کار کردیم و آن را گرفتیم. پس همچنان به سیستم جوانگرایی خود معتقدم."

باوجود آمدن نسل جدید، انتظارات از آرسنال بیشتر شده است.همه جام میخواهند. هر چند شروع خوبی در ابتدای لینگ نداشتیم اما ونگر میگوید بازیکنان جدید برای گرفتن جام ،تمام تلاش خود را خواهند کردم.

" کاملا موافقم، ما میخواهیم هوادارانمان خوشحال باشند و میخواهم بگویم برای فتج جام تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

ایا به تعادل رسیدن در تیم سخت است؟ البته. به نتایج تیم های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان نگاهی بیندازید. از عهده ی هر دو طرف بر آمدن به اسانی آنچه که گفته میشود نیست."

" در انتهای فصل شما خودتان متوجه خواهید شد که آیا نهایت استفاده را ازتیم و پتانسیل آن به کار برده اید یا نه. قصد من خوشحال کردن هواداران است و آنها زمانی خوشحال میشوند که جامی ببرند و یا در بازیها برنده شوند. چیزی که من به آن فکر میکنم همین است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۶
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰