loading
در حال بررسی درخواست شما
هر وقت اشتباه کردیم مجازات شدیم
هر وقت اشتباه کردیم مجازات شدیم

هر وقت اشتباه کردیم مجازات شدیم

آرسنال در پایان نیمه اول مقابل بلکبرن 2-1 پیش افتاده بود و دقیقا زمانی که به نظر میرسید بازی در کنترل آنهاست در تنها بیست دقیقه سه گل دریافت کرد و گل دقایق آخر شماک هم با وجود بازگرداندن امید نتوانست کاری برای توپچی ها از پیش ببرد و آرسنال سومین شکست این فصل خود را متحمل شد ، تیمی که در 16 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها 3 پیروزی بدست آورده است !!!

پس از آن ونگر با دیدی مثبت به بازی نگاه کرد و به بازیکنان برای عملکردشان دلداری داد . هر چند او سفر میان هفته به آلمان را دلیل این باخت و وقوع اشتباهات فراوان میداند .

" بخش مثبت این دیدار این بود که توانستیم در خارج از خانه موقعیت های فراوانی را خلق کنیم . ما بازی را در اختیار داشتیم اما در لحظات سخت نتوانستیم مقاومت کنیم . البته این لحظات زیاد نبودند اما هر زمان که اشتباه کردیم بهای آن را پرداختیم "

" ما بازی سختی مقابل دورتموند داشتیم . سخت است که در لیگ قهرمانان به خانه حریف بروید و درست در بازی بعد در لیگ برتر نیز دوباره سفر کنید و به خانه حریف بروید . اما این شرایط برای همه تیم ها یکسان است و باید با آن کنار بیاییم "

" این دو نتیجه کاملا متفاوت است زیرا در این بازی من احساس کردم که ما برندگی لازم را نداریم . البته قدری بدشانس نیز بودیم زیرا دو گل به خودی داشتیم . اما در کل به هیچ وجه صلابت لازم را نداشتیم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰