loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی : سه امتياز را هدر داديم
ون پرسی : سه امتياز را هدر داديم

ون پرسی : سه امتياز را هدر داديم



آرسنالی ها در روز شنبه بازی روانی را در نيمه اول از خود ارائه دادند اما در نيمه دوم با دريافت دو گل به خودی در مجموع با نتيجه 4-3 مغلوب بلكبرن شدند. رابين ون پرسی كاپيتان توپچی ها معتقد است كه در اين ديدار تيم بهتر بازنده شده است.

" اگر از من می پرسيد ، من معتقدم كه ما متسحق كسب هر سه امتياز بوديم. ما از آنها خيلی بهتر بوديم و من حتی هنوز هم نمی توانم درك كنم كه چه طور آنها چهار گل به ما زدند. ممكن نيست ، بسيار نااميد كننده بود.

" ما گل دوم و سوم را با فاصله كمی از يكديگر دريافت كرديم، بنابراين شايد آن ما را كمی شوكه كرد زيرا انتظار آن را نداشتيم. رئيس در مورد اينكه نبايد به راحتی به آنها ضربات ايستگاهی بدهيم گفته بود و شما ديديد كه آنها چه طور گلزنی كردند.

" من نمی توانم بازيكنان را سرزنش كنم زيرا هر بازيكنی ممكن است گل به خودی بزند ، كمی بدشانسی آورديم. اما ما گل هايی مشابه را از بلكبرن دريافت كرديم و اين نااميد كننده است.

" اكنون اين واقعيت است. ما بايد با آن مقابله كنيم و پيش روی كنيم. ما دوباره سه شنبه بازی داريم و بايد حداكثر توان خود را در آن بازی به كار ببريم. ما بايد بازی به بازی پيش برويم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰