loading
در حال بررسی درخواست شما
لیورپول 1 - آرسنال 2
لیورپول 1 - آرسنال 2

لیورپول ۱ - آرسنال ۲

در هفته ای که تمامی رقبای آرسنال در خانه خود امتیاز از دست داده بودند آرسنال توانست با کسب سه امتیاز حساس بازی خارج از خانه دوباره خود را در کورس اصلی قهرمانی قرار دهد .
آرسنال در این دیدار با ترکیب زیر وارد میدان شد :
مانوئل آلمونیا
باکاری سانیا
ویلیام گالاس
توماس ورمائلن
آرماند ترائوره
نوس دنیلسون
الکس سانگ
سس فابرگاس (کاپیتان )
سمیر نصری
تئو والکات
آندری آرشاوین

 


آرسنال در نیمه اول سعی در حفظ نتیجه داشت . در تمام لحظات بازی ضعیف توپچی ها این امر مشهود بود . استرس در تیم وجود داشت و تمامی بازیکنان از آلمونیا تا آرشاوین پاس های اشتباه زیادی دادند . تیم سعی در دفاع کردن داشت و لیورپول با حمایت پر شور هوادارانش توانست حملاتی را روی دروازه آرسنال ترتیب دهد . در این بین حملات بسیار زهر داری نیز روی دروازه آرسنال شکل گرفت . آرسنال هم هر از گاهی توانست توپ را بین بازیکنان خود به چرخش در بیاورد ولی در مجموع بازی ضعیف نیمه اول به کل آرسن ونگر را عصبی کرده بود.
اما لیورپول در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 41 توانست توسط درک کویت و روی اشتباه وحشتناک مانوئل آلمونیا دروازه آرسنال را باز کند.

در نیمه دوم آرسنال بدون تغییر در ترکیب خود وارد میدان شد . از چهره بازیکنان مشخص بود آمده اند تا نتیجه را عوض کنند . آرسنال توانست نیمه را بسیار شور انگیز و سر حال آغاز کند . و پس از ایجاد حرکاتی روی دروازه لیورپول در نهایت در دقیقه 50 بازی روی حرکت بسیار خوب تیمی و ارسال زمینی سمیر نصری گلن جانسون به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا یک بسته روحیه به تیم تزریق شود . بازی خوب آرسنال ادامه داشت . لیورپول دگرگون شده بود و توان بازی را نداشت . آرسنال در دقیقه 58 توانست روی سانتر از جناح راست و حرکت زیبای آرشاوین توانست به زیبایی گل دوم را به ثمر برساند .
این گل آب پاکی بود بر دستان لیورپول . لیورپول در ادامه کار با حرکات مختلف سعی در تلافی داشت اما سوت پایان بازی در دقیقه 94 و ترک ورزشگاه توسط هواداران لیورپول مبین پیروزی ارسنال بود.


+ در این بازی در دقیقه 70 آبو دیابی به جای تئو والکات - دقیقه 87 میکاییل سیلوستره به جای آرماند ترائوره و در دقیقه 90 آرون رمسی به جای آرشاوین به بازی آمدند
+ آرسال با این پیروزی به رده سوم بازگشت و با یک بازی کم تر به شدت رقیبان خود را تهدید می کند
+ عکس های بازی را می توانید در لینک توپخانه مشهده بفرمایید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰