loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبز: همه تیم با هم متحد هستند
گیبز: همه تیم با هم متحد هستند

گیبز: همه تیم با هم متحد هستند



گیبز که اولین گل خود برای باشگاه را در بازی روز سه شنبه با شروزبری به ثمر رساند و عملکرد قابل قبولی از خود در آن بازی به نمایش گذاشت امیدوار است تیم بتواند با این پیروزی ناکامی های گذشته را فراموش کند و در بازی بولتون سه امتیاز بازی را کسب کنند.

"این آسانترین ماه و آسانترین هفته ما نبوده است. اما من می توانم به همه اطمینان بدهم که تیم متحد است و شما می توانید این را در آمار بازی ها مشاهده کنید که ما خوب کار می کنیم.

در حال حاضر بعضی مواقع ما نمی توانیم نتیجه را کسب کنیم اما ما تلاش می کنیم که شرایط را هر چه زودتر عوض کنیم و باعث بالا رفتن در جدول شویم.

ما در دو بازی گذشته پیشرفت کرده ایم اما در بعضی صحنه ها اشتباهات فردی داشتیم.

بقیه تیم ها نیز این اشتباهات را انجام می دهند اما حریفانشان موفق به گلزنی نمی شوند و این اشتباهات جلب توجه نمی کند اما وقتی ما یک اشتباه انجام می دهیم همان گل می شود، تاثیر این اتفاقات روی ما باور نکردنی است اما مطمئنم که این مشکلات را پست سر خواهیم گذاشت.

ما بارها برای خودمان دردسر درست کردیم اما این اتفاقات در فوتبال می افتد. ما یک تیم کاملا هجومی هستیم و موقعیت های زیادی در طول بازی فراهم می کنیم. فکر می کنم می دانیم که نمی توانیم به همان اندازه ای که در حمله خوب کار می کنیم بازگردیم و در دفاع نیز خوب باشیم."

گیبز امیدوار است عملکردش در بازی کارلینگ کاپ بعث شود به ترکیب اصلی تیم بازگردد. این به تصمیم ونگر بستگی ارد، ونگر در هفته های اخیر مورد انتقادات زیادی قرار دارد ولی گیبز می گوید بازیکنان تیم کاملا پست ونگر هستند.

"فکر نمی کنم نیازی باشد ما نشان دهیم ونگر چه کسی است، کارهایی که او انجام داده شگفت انگیز است، ما کاملا پشت مربی خود هستیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۳۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰